Pralka AMICA PA5580A520 spalony włącznik sieciowy

Witam

W pralce AMICA PA5580A520 na płytce programatora jest spalony wyłącznik jak na zdjęciu, już chyba nic z niego nie będzie.

można kupić taki włącznik albo co z tym zrobić żeby pralka znów działała

Pozdrawiam, Tomek

Reply to
Tomasz Stawarz

O kurde ale ladnie CI sie usmazyl ;) ja swoj podlutowalem w pore tj jak zaczal przerywac...

A swoja droga tu kurde zastrzelic tego co to wymyslil i wyprodukowal. Takiego bubla dawno nie widzialem.. moze zwolac poszkodowanych userow tych pralek i wyegzekwowac cos od producenta ?? PRzeciez to razacy bald konstrukcji albo nawet sabotaz !!!!

Reply to
Manata Multimedia

U mnie było to samo (nie tylko u mnie jak czytam elektroda.pl), tj przerywał, troche go poprawiłem ale później już się usmażył ... :(

To chyba włoska myśl techniczna ....

Pozdrawiam, Tomek

PS Może ktoś ma taki programtor z innym uszkodzeniem niż włącznik siecowy, chetnie odkupie :)

Reply to
Tomasz Stawarz

UOKiK prowadzi rejestr wyrobow niebezpiecznych :-)