Potrzebny PNP - FMMT551,albo odpowiednik

Za Czorta nie mogę namierzyć tego tranzystora w PL. Nawet w ELFIE tego nie
mają. Owszem, mają.., ale tylko komplementarny FMMT494. PCB pod prototym mam
gotowe, więc nie chcę robić "rewolucji" na płytce. Zamieników też nie udaje mi
się wygooglać. Obudowa: SOT-23. Pdf:

http://www.diodes.com/datasheets/FMMT551.pdf

Potrzebuję na prototypienie 10 szt. Jak macie jakiś namiar na zakup w PL, to
proszę o pomoc. Jeżeli ktoś z grupowiczów posiada i mu zbywa, chętnie odkupię
10 szt. pod prototyp. Jak zadziała, to później będę się martwił co dalej pod
produkcję.

MH

Re: Potrzebny PNP - FMMT551,albo odpowiednik
Hello MH,

BC856?

Re: Potrzebny PNP - FMMT551,albo odpowiednik

==========

Niestety nie !!

BC856 - Ic10%0mA
FMMT551 - Ic1A%

Nie mniej, dzięki za zainteresowanie tematem.

Pozdrawiam ,

MH

Re: Potrzebny PNP - FMMT551,albo odpowiednik

Czy tam potrzebny jest aż Ic = 1A?
Może 0,5A wystarczy - BC807.
albo
BCX42 0,8A

A jeśli 1A to w większej obudowie bez trudu znajdziesz.

A ten którego szukasz można chyba kupić tutaj:
http://parts.digikey.com/1/parts/1005474-trans-pnp-60v-1a-med-pwr-sot23-3-fmmt551ta.html

--
Pozdr
EM

Re: Potrzebny PNP - FMMT551,albo odpowiednik
Hello MH,

odkupię

Ale po co te wrzaski?

Tylko teoretycznie. Podaj zastosowanie.

Re: Potrzebny PNP - FMMT551,albo odpowiednik

FMMT718  w TME
ZXTP25020DFLTA  w TME
Pozdrawiam Piotr

Site Timeline