PoE

Witam Grupowiczow
zasilacz 5V 2A na jaka max odleglosc mozna zasilic router przez PoE (skretka
5e)
pozdrawiam
Janek

Re: PoE

Przypuszczam, że PoE zostało tak pomyślane, żeby na 100m starczyło, ale na
czas podróży kablem to raczej trzeba inaczej te 10W podzielić między U i I.
P.G.

Re: PoE

Jesli PoE to raczej 48V i nie 2A tylko 400mA (200mA na pin złacza RJ45). A
jeśli to coś a'la PoE to policzyć spadek napięcia na przekroju skrętki i
wyciągnąć wnioski
Pozdr
And

Re: PoE

O ile się nie stopi (amerykańskie tabele dla AWG24 podają max prąd 0.57A),
to zakładając 10% spadku napięcia, otrzymujemy odległość ok. 1.5 metra.

Re: PoE

witam
5V przy poe to troche niskie napięcie...
proponuje zasilic wyzszym, na gorze stabilizator.
ja jak mialem ok 20 metrow, nie wiedziec czemu w zime padal mi apek na
dachu - a teoretycznie powinno dziac to sie latem...

Site Timeline