podstawka PLCC32 na DIP (w protelu)

widział Ktoś z Was kiedyś taką podstawkę? jaki mają rozstaw pinów DIP?
może ma Ktoś jakiś pdf z opisem i wymiarami - a może Ktoś ma i chciałby się
podzielić obudową do protela 99 se?

Re: podstawka PLCC32 na DIP (w protelu)

http://www.pliki.jm.pl/karty/4140.pdf

Kilka lat temu robiłem w protelu. Jak chcesz to mogę poszukać.

Re: podstawka PLCC32 na DIP (w protelu)

dzięki, a jeszcze pytanko, czy podstawki PLCC -> DIP zawsze są takie
wysokie?
kupiłem w sugero, mają pewie 0,8 cm wysokości - znacie firmę która ma
niższe?

Re: podstawka PLCC32 na DIP (w protelu)

Ja niższych nie widziałem, chyba, że smd.
Sory robiłem jednak PLCC-44. Wysłałem Ci na priv, może się przyda.

Re: podstawka PLCC32 na DIP (w protelu)
a nie orientujesz się może jak numerowane są piny w tych podstawkach?

Re: podstawka PLCC32 na DIP (w protelu)
jak amatorsko można przylutować do płytki taką podstawkę:
http://allegro.pl/item1159164085_podstawka_plcc32_smd_plcc_32p_t_1_00_szt.html?

Re: podstawka PLCC32 na DIP (w protelu)
Ja wycinałem srodek (ten prostokat), potem lutowalem, a nastepnie
wkladalem ten kawalek plastiku i wciskalem uklad (ten plastik jest
potrzebny zeby uklad za gleboko nie wszedl).

Pozdrawiam
Grzegorz Mentrak

Re: podstawka PLCC32 na DIP (w protelu)
http://allegro.pl/item1159164085_podstawka_plcc32_smd_plcc_32p_t_1_00_szt.html?
Pocynować pady, ułożyć podstawkę, dociskać przez otwory?

Re: podstawka PLCC32 na DIP (w protelu)

Jeśli nie masz jeszcze wlutowanych elementów przewlekanych, to można w
prosty sposób przylutować na żelazku. Pocynuj pady, pocynuj lekko
wyprowadzenia z podstawki, pady dobrze zwilż topnikiem (rozpuszczona
kalafonia powinna wystarczyć) i podgrzej na żelazku albo płycie
grzejnej. Ważne żeby płytka leżała płasko i dotykała całą powierzchnią
do grzałki. W ten sposób możesz też lutować inne elementy smd.

Jeśli nie masz możliwości płaskiego położenia płytki to chyba tylko
gorące powietrze. Jeśli nie masz stacji, to przejdź się do dowolnego
punktu naprawy telefonów i tam poproś żeby dmuchnęli.

j.

Re: podstawka PLCC32 na DIP (w protelu)
http://allegro.pl/item1159164085_podstawka_plcc32_smd_plcc_32p_t_1_00_szt.html ?

W sumie to nie jestem pewien czy nie modyfikowane żelazko będzie miało
wystarczającą temperaturę. Napisałem o nim, bo skojarzyło mi się że
kiedyś widziałem płytę grzejną do termotransferu/lutowania smd zrobioną
(IIRC przez kogoś z pme) z grzałek do żelazek.

Sprawdź najpierw na kawałku cyny, czy się roztopi.

j.

Re: podstawka PLCC32 na DIP (w protelu)
a nie masz może wymiarów podstawek SMD PLCC32? w protelu są jakieś obudowy
scalaków w takich obudowach jak łącze do płytki w tych podstawkach... czy
może Ktoś wie czy pady podstawki pokrywają się z padami scalaków w protelu?

Re: podstawka PLCC32 na DIP (w protelu)

Wymiary podstawki dostępnej w TME:
http://www.tycoelectronics.com/commerce/DocumentDelivery/DDEController?Action=showdoc&DocId=Customer+Drawing%7F822516%7FA%7Fpdf%7FEnglish%7FENG_CD_822516_A.pdf

Site Timeline