podpięcie się pod automat schodo wy bezprzewodowo

Witam. Naszła mnie taka głupia myśl że chciałbym podpiąć się
do przycisku automatu załączającego światło. Jest to zwykły
przycisk "dzwonkowy". Czy jest szansa żeby coś takiego zrobić
bezprzewodowo ? Miejsca tam w puszcze jest pewnie malutko,
z zasilaniem problem.

Ma ktoś jakieś pomysły ? Wymagany zasięg - okolo 2 metry.

Chciałbym z mieszkania włączać światło na klatce.

Re: podpięcie się pod automat schodowy bezprzewodowo

Przewierć dziurę nad drzwiami. Wielu ludzi tak robi.

--
Piter

Re: podpięcie się pod automat schodowy bezprzewodowo

A w jakim niby celu ? Żeby przełożyć przez nią patyk którym będę
naciskał wyłącznik ?

Re: podpięcie się pod automat schodowy bezprzewodowo

Żeby przeprowadzić dwa przewody które będziesz sobie zwierał w domu.
--
Jacek

Re: podpięcie się pod automat schodowy bezprzewodowo

Chodziło mi o rozwiązanie BEZPRZEWODOWE. Miniaturowe coś co można
wcisnać pod istniejący wyłącznik.

Rozwiązanie z kablem też dopuszczam ale z tym jakby co nie powinno być
żadnego problemu więc nie ma sensu o tym dyskutować.

I w sumie nie wiem czemu akurat nad drzwiami. Akurat u mnie byłoby 10
lepszych
miejsc.. Ale może u mnie jest jakiś nietypowy układ. Nieważne.

Re: podpięcie się pod automat schodowy bezprzewodowo

Nie, to jest niewygodne bo dziura musi być spora i zapachy wchodzą z
klatki ;)

Oprawę sobie powieś nad drzwiami.

--
Piter

Re: podpięcie się pod automat schodowy bezprzewodowo

Troche niewygodne !

I musiałbym u siebie zamontować drugi automat który mi to wyłączy
po minucie.

Re: podpięcie się pod automat schodowy bezprzewodowo

Nie, automat jest jeden na klatkę schodową w rozdzielni.

Re: podpięcie się pod automat schodowy bezprzewodowo

czytaj uchem

wychodzi z mieszkania i nie chce wracać do przedpokoju gasić.

--
Piter

Re: podpięcie się pod automat schodow y bezprzewodowo

Są włączniki światła sterowane radiowo a mieszczące się  w typowej
puszce. Coś z dziedziny Home Automation. Robi takie Schneider i Moeller
i pewni wielu innych z branży. Jak znajdziesz cenę to ci pewnie
przejdzie chęć stosowania czegoś takiego.

Re: podpięcie się pod automat schodowy bezprzewodowo

Zadać Googlom hasło:
<radiowy sterownik oświetlenia> i znajdzie się kilka odpowiednich urządzeń.
Chyba nie za drogo, jeśli komuś zależy na wygodzie, elegancji i niewidzialności
na klatce dwóch metrów przewodu.

[OT] podpięcie się pod automat s chodowy bezprzewodowo
przepraszam, że się wtrącę nie na temat, jak fachowo nazywają się te
urządzenia radiowe do komunikacji bezprzewodowej? te o których często się
dyskutuje na grupie... niby coś w stylu "transmitery", ale to chyba zła
nazwa... jakby sie komuś chciało odpisać...

Re: [OT] podpięcie się pod automat schodo wy bezprzewodowo
Ja niestety nie wiem :( ale słyszałem o takiej stronie - ponoć znacznie
lepszej od elektrody - e-serwis.org - na pewno łatwo tam znajdziesz.

--
BP, NMSP
Michoo

Re: [OT] podpięcie się pod automat sc hodowy bezprzewodowo

Ale coś widzę tam mało wątków. Pewnie jakiś wredny moderator pousuwał.

Re: [OT] podpięcie się pod automat schodowy bezprz ewodowo

dziękuję

Re: [OT] podpięcie się pod automat schodowy bezprzewodowo
identifikator: 20040501:

Radiolinia, a nie jakiś trans-seksualista.

Re: podpięcie się pod automat sc hodowy bezprzewodowo

Proszę:

http://www.zamel.pl/pl,221,3697,zestaw_sterowania_bezprzewodowego__oswietlenie_rzb01.html

http://sklep.elektromag.pl/zamel-zestaw-sterowania-bezprzewodowego-oswietleni (66,40384,57294).aspx

yabba

[...]

Dużo za duże. To się musi zmieścić po wyłącznikiem w istniejącej puszce
miejsca tam bardzo mało.

Chyba jednak pozostaje podpięcie się kablem.

Re: podpięcie się pod automat schodowy bezprzewodowo

zamiast wydziwiać zamontuj tam, nad nim, tzn wyłącznikiem, przy puszcze
(jakaś musi być pod sufitem) detektorek PIR za 20pln z allergo. za dnia się
nie włączy bo ma czujnik światła, za to włączy się gdy będzie ciemno i
otworzysz drzwi.

sa nawet takie które zamontujesz zamiast włącznika, za łaskawą zgodą dozorcy
i sąsiadów
http://allegro.pl/detektor-ruchu-i-dzwieku-conrad-611759-k17-i2289468447.html

Re: podpięcie się pod automat schodowy b ezprzewodowo

zobacz ten
http://www.xcomfort.pl/system4.php

--
Jingiel