początki avr

Witam.

Zabrałem się za at90s2313 i już na samym początku problem.

Dorwałem jakąś książkę w której opis avrków jest na podstawie właśnie at90s2313 i nie wiem dlaczego opis znacznie odbiega od tego co jest w symulatorze avr studio3.

Np. rejestr TIFR według książki zawiera flagę przerwania TOV0 od timera0 niestety w symulatorze wogóle takiej nie ma, tak samo rejestr maskowań nie zawiera wogóle bitu maski od timera 0 TOIE0 Chciałem też uaktywnić przerwania od timera2. Napisalem prosty programik odblokowałem odpowiednie przerwanie od przepełnienia i ogólne. Odblokowałem maskę.

Problem w tym ze timer po przepełnieniu wogóle nie ustawia flagi od przepełnienia tylko od porównania i wogóle do niego nie wchodzi.

Czy coś nie tak jest z tym symulatorem czy raczej z programikiem ?

Dzięki za pomoc Pozdrawiam Pawełr

Oczywiście mój błąd. Pawełr