Pilot Harmony200

Czy ktoś testował tego jak w temacie (lub innego logitecha) na możliwość
odbierania dowolnych kodów?
To znaczy: piszę sobie jakąś sekwencję zerojedynkową, moduluję nią jakiś
przebieg (30-50kHz)
i czy ten pilot jest w stanie się tego nauczyć?

jakiś oznacza że jest to dowolny przebieg, a na pewno nie trzymający się
znanych standardów

Nauczyłem tego pilota od innego bardzo egzotycznego, każde polecenie przyjął
bez błędu.
Teraz kiedy z uC podaję kod wymyślony przez siebie to wywala mi: "nie może
rozpoznać rozkazu". Teraz nie wiem czy Harmony reaguje tylko na określone
protokoły, czy nadaję coś źle z uC (stabilność częstotliwości itp)

--
Desoft

Site Timeline