pic16f84

Witam,

poszukiwany na gwalt jest uklad pic16f84 (bez literki A). Byl stosowany np. w kartach do cyfry+. Powinien ktos miec na zlomie troche - kilkanascie sztuk.

kontakt na priva: sad_dot_sad_dot_sad_at_gazeta_dot_pl

Reply to
Heniu

Gdzieś mam kartę z PICem i pamięcią w podstawkach. Ale gdzie? Zabij - nie pamiętam. Od czasu, jak Cyfra zmądrzała jej nie używałem i gdzieś położyłem w ciemnym kącie.

IMO bede wujek dobra rada i powiem ci - na gwalt to wez sobie cos mniej ostrego - jakas kobiete...?

Reply to
PAndy

przecież ten z literką A ma identyczne parametry jak ten bez tylko może być taktowany zegarem do 20 MHz.

Reply to
Piotr Chmiel

Chyba tak , tylko PIC16C84 ma pamięć programu typu EEPROM .

Reply to
Piotr Chmiel