PCB - Page 2

Re: PCB
Witam,

spore. Czy te ceny ze strony HATRON-a są nadal aktualne?

Oczywiście zakładam, że zdążyliście już zadzwonić do Hatronu i zapytać.
:) Naprawdę najlepiej zapytać o wycenę.
Czy ceny duże - nie wiem. My płaciliśmy 100 Euro za przygotowanie dla
obwodów 4-warstwowych, a sama płytka 20x15cm (4w) kosztowała chyba 40zł
przy 30szt. Nie mówię, że nie dało się gdzieś załatwić tego taniej...

Wygląda na to, że te ceny na stronie to chyba przygotowania produkcji
dotyczą...

Dykus.

Re: PCB

A jak się mają do tego - tzn. czy różnice są faktycznie pomijalne -
pomiędzy złoceniem "chemicznym" a "immersyjnym"? Bo takowe są do wyboru...

--
  / / .-. \ \   .----------------------------.
( ( ( o ) ) )  |     Przemysław Korpas      |

Imersyjne daje cieńszą warstwę, chemiczne teoretycznie grubszą (zależy od
czasu kąpieli).

--
pgw

Re: PCB

Wg. mojej wiedzy to terminy uzywane zamiennie, przynajmniej w tym konkretnym
przypadku.

Re: PCB

Czepiasz sie !

Re: PCB
Ktoś wie, jak tam z terminami w ELPINIE ?
Bo się chwalą, że pracują na 2 zmiany...

Site Timeline