Nowe promocje Texasa

Witam, może komuś się przyda informacja, że Texas Instruments uruchamia nowy portal

, na którym ma być możliwość nabycia po obniżonych cenach ich zestawów uruchomieniowych.

BTW - z ciekawszych zestawów uruchomieniowych TI mam właśnie w łapkach (a dokładniej na łapce ;-)) MetaWatch, czyli MSP430 z czujnikiem przyspieszenia i BlueToothem w formie zegarka. Fajny gadżet, choć trochę duży ;-)

Reply to
Michał Baszyński

W dniu 22.09.2011 20:12, Michał Baszyński pisze:

I trochę drogi ;) Ja mam chronosa - też fajny, szkoda, że taki duży i wyświetlacz segmentowy a nie graficzny. No i ich własna technologia a nie bluetooth trochę boli.

Reply to
Michoo

W dniu 2011-09-22 20:35, Michoo pisze:

darowanemu koniowi .. ;-)

Reply to
Michał Baszyński

Zdziwilbys sie. Nie sa popularne wsrod hobbystow, ale nie powiem ze MSP430 nie sa popularne (tam, gdzie dla nich miejsce, czyli urzadzenia o bardzo malym poborze pradu).

Reply to
Jerry1111

W dniu 2011-09-24 00:32, Pszemol pisze:

oj, mylisz się. Jest tego sporo, ale mało kto o tym wie, co w środku siedzi. Pierwszy z brzegu przykład to multimetr Fluke 87 V. Drugi - to aż się zdziwiłem - dozymetr/radiometr Terra, który to Ukraińcy tłuką tysiącami i wszystko na pniu mają sprzedane do Japonii

Reply to
Michał Baszyński

A popatrz Ty ile te 32 bity pradu biora podczas pracy. MSP430 jest w stanie zejsc do nieprzyzwoicie niskich poborow pradu (ja widze roznice w poborze pradu jak _jedno_ mnozenie dopisze do programu).

Reply to
Jerry1111

Też uważam MSP430 za dobre w niektórych zastosowaniach. Ostatnio moje ustrojstwo działało 3 miesiące na dwóch LR03 (AAA dla hamerykanów) na okrągło wysyłając 10x na sekundę radio-datagramy z napięciem baterii, temperaturą i stanem logicznym na porcie 8 bitów. Praktycznie wszystko zżera nadajnik, procesor pobiera średnio kilka ?A.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Powitanko,

Narazie poza blutem nie bardzo wiadomo jak wykorzystac reszte i co wlasciwie jest ta reszta.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Luksus. My robimy 15-20 lat z jednej baterii. Chociaz ostatnio pojawia sie coraz wiecej Cortexow ktore maja podobne apetyty na energie.

Reply to
Jerry1111

Z harvesterem na pewno. Ale bez harvestera nie pójdzie. Nadajnik jednak potrzebuje energii, chyba, że bateria ma parę Ah i się sama nie rozładowywuje. Może RTG?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Zadnego harvestera nie ma. Fakt - nie napisalem pojemnosci baterii,

3.7V, 19Ah, ;-) Nadajnik to bydle, bo chce prad brac impulsami (ale i na to sie znalazlo lekarstwo).
Reply to
Jerry1111

W dniu 2011-09-26 03:37, Pszemol pisze:

Texas też robi Cortexy. Nie zapominaj, że połknęli Luminary Micro, (które jako pierwsze zaczęło robić Cortexy M3) i obecnie mają ich ze 200 różnych, nie licząc większych ARM-ów i ustrojstw w stylu DSP + ARM w jednej kości. A jednak dalej robią i rozwijają MSP430. MSP i Cortexy mają inne docelowe zastosowania.

Reply to
Michał Baszyński