no to skoro mamy ftp-a.. :) EdW

Witam
Mam taką prośbę - może mi ktoś walnąć fotki artykułu na temat radia SDR
opublikowanego w styczniowej Elektronice dla Wszystkich? W kioskach już
tego nie ma, a z kolei za wcześnie żeby było w bibliotece (dostają
prawie z miesięcznym opóźnieniem). Nie musi być super jakość - byle
tylko dało się przeczytać...
Z góry dzięki!

Dane do ftp założonego przez kolegę Sylwestra:
ftp://tonet.pl /
user: alpropme
hasło: PME2005

Re: no to skoro mamy ftp-a.. :) EdW

Wrzucam do gophi/sdr (za kilka minut powinno już być) - daj znać czy taka
jakość wystarczy.

--
http://www.extreme-photo.pl /

Re: no to skoro mamy ftp-a.. :) EdW

Wrzucone.

--
http://www.extreme-photo.pl /

Re: no to skoro mamy ftp-a.. :) EdW

Ściągnąłem - jakość jest jak najbardziej ok. Dzięki wielkie!

Site Timeline