nawijanie cewek - Wrocław

czy ktoś się orientuje  gdzie we Wrocławiu  można nawinąć cewki
na rdzeniu pierścieniowym o średnicy zewnętrznej 30mm
drutem o średnicy 1mm ok 4m długości

Re: nawijanie cewek - Wrocław

hmm, podepne sie, rowniez jestem ciekaw,
moze tez dowiem sie kto handluje gotowymi (nie musi nawijac na miejscu)?

mnie akurat interesuja male ilosci i ew. opcja cewek ktore sa dodatkowo
mierzone po nawinieciu, ew. 'dopieszczane' tak zeby zgadzaly sie z zadanym
parametrem raczej niz '4m drutu'.

Re: nawijanie cewek - Wrocław
Hej,
Jestem ze Zgorzelca, wiec do Wroclawia mam 150km, ale informacja moze
sie komus przydac.
Pamietam, ze gdy jezdzilem do Zielonej Gory, tuz przy granicy naszego
wojewodztwa z Lubuskim w miejscowosci Ilowa mijalem zaklad, ktory robil
takie rzeczy. Znalazlem nawet namiary na nich:
http://www.feryster.pl
Wiem, ze wiekszosc rzeczy robia pod konkretne zamowienia.
Moze komus sie to info przyda. Zaklad jest dosc maly, wiec jest szansa,
ze nie oleja pojedynczego detalisty.
Pozdrawiam
Piotrek

Re: nawijanie cewek - Wrocław

Bardzo dziekuje za informacje, maja bardzo ladna oferte .