Monitor LCD HP LP2475W - zielone pixele

Witam,

Mój monitor powoli przestaje współpracować, na ekranie pojawiły się zielone migoczące zielone punkty. Widać je tylko na ciemnych miejscach obrazu. Jak podciągnę jasność to obszary te zmniejszają się i punkty wyświetlane są poprawnie. Na razie efekt jest stabilny i nie pogłębia się.

Tutaj widok tych paskud na obrazie mapy:

http://195.64.159.223/sword/misc/monitor/hp-lp2475w/small/img_0141.jpg http://195.64.159.223/sword/misc/monitor/hp-lp2475w/small/img_0142.jpg Czy ktoś spotkał się z takim problemem i może podpowiedzieć jak się tego pozbyć? W sieci jest trochę informacji na ten temat pod hasłem 'green flickering pixels' ale jakoś konkretnego rozwiązania nie mogłem namierzyć.

Pozdrawiam,

Reply to
sword

Sprawdź:

  1. inny kabel hdmi
  2. inne źródło sygnału

Adam

Reply to
Adam Górski

W dniu 2016-03-31 o 11:41, sword pisze:

Na tych obrazkach widać jakieś piksele ? U mnie całkiem niedawno pojawiły się zielone piksele. Kilka razy poprawiałem kable (HDMI) i znikało żeby znowu się pojawić. Teraz od miesiąca na szczęście nie mam ale pewnie i tak kiedyś wróci. Na internecie radzą wymienić kabel, monitor, komputer, samochód, żonę. A tak naprawdę to chyba nikt nie wie skąd to się bierze.

Reply to
ww

To już sprawdziłem, podłączałem aparat Canona na innym kablu HDMI i jest to samo.

Reply to
sword

Mi to wyglada bardziej na uszkodzenie karty grafiki, ale skoro to monitor to jakies dziwne objawy. Moze byc cos z tasmami flex albo z samym ukladem matrycy. Postukac popukac.

Reply to
LeonKame