Modem - jak pogadac?

Czy mozna uzyc modemu z funkcjami "voice" jako glosnomowiacego telefonu?
Mam modem US Robotics i jakis tajwanski, noname, ale pokazuje chipset
Rockwell. Obydwa maja gniazda 'speaker' i 'mic'.

I rzeczywiscie - jak sie da 'atl=3' to na tajwanskim to co slychac w linii
jest slyszalne w podlaczonym do speaker glosniku (aktywnym).

Problem z mikrofonem - myslalem, ze to co powiem pojawi sie w sluchawce po
drugiej stronie, ale guzik - nie udalo mi sie.

Czy moze ktos wie jak to zrobic? (i czy jest to mozliwe).

Nr wykrecam: atdt444777;
Odkaldam sluchawke: ath0

Pozdrawiam,
Marcin

--
ml

http://www.archimedes.eu.org /

Re: Modem - jak pogadac?

Jeżeli modem nie ma mikrofonu (a na 99% nie ma - głośnik służy tylko do
odsłuchiwania co leci po linii ew. późniejszego odsłuchania nagrań
sekretarki automatycznej) to nic się nie da zrobić.

Kup głośnomówiący telefon przewodowy za 20 zł i nie kombinuj. Jak nie
odpowiada obudowa to przełóż jego bebechy do obudowy ulubionego modemu.