Miniwieża Sony i poważniejszy problem

Witam Mam następujący problem. Mam miniwieże Sony (MHC-RXD3) i niedziałała w niej regulacja glośności. Rozebralem, wyczyściłem potencjometr (lub coś podobnego) i teraz glośność działa a reszta nie. Podczas skladania i łączenia wszystkiego przewód (5 żyłowy) łączący gniazdko słuchawek z płytą zgiął mi się i wszedł razem z innym do gzniadka na płycie. Na poczatku tego nie zauważyłem, ale uklad włączający głośniki z opóźnieniem nie chciał się włączyć. Odłączylem zmieniarke CD, bo przeszkadzała i odłączyłem ten przewód i w ktoryms momencie kolejnego podlączania zapomniałem wylączyć wieży z prądu. Czegoś dotknąłem (taśma łącząca zmieniarke z płytą mogła dotknąć obudowy kondensatora na końcówce mocy, ale nie wiem na pewno) i ...

- włączył się silniczek od magnetofonu i teraz pracuje jak tylko podłącze zasilanie, czasem włączając i wyłączając na zmiane jedną kieszeń, czasem nie,

- zgasł wyświetlacz,

- wieże nie reaguje na nic, tylko kreci silniczkiem. Proszę o pomoc co z tym można zrobić w domu, po za oddaniem do jakiegoś serwisu.?

Reply to
Gorvey

Użytkownik "Gorvey" <jarek snipped-for-privacy@poczta.op.pl> napisał w wiadomoœci news:bshuom$rdp$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

[ciach opis siania spustoszenia]

mozna pare rzeczy:

  1. przerobic na podstawke do piwa. malo praktyczne, bo wysokie, bedzie sie sprawdzac tylko na niskich stolach.
  2. postawic na polce i wmowic sobie, ze to taka ladna trendy lampka
  3. z**bac mlodszego brata, ze popsul sprzecicho
  4. strzelic sobie w glowe z gumki myszki
  5. albo z luku, zeby nie bylo huku
  6. przerobic na stolek, ale bedzie malo praktyczne bo strasznie niskie. sprawdzi sie przy niskich stolach.
  7. [...]
  8. w wiekszosci przypadkow pomaga silne uderzenie piescia w gorna czesc obudowy

w serwisie oczywiscie nalezy wyleciec z gembom na goscia ze to gralo i przestalo, i ze takie badziewie <CENSORED> teraz robiom <CENSORED> masufke <CENSORED> <CENSORED> normalnie panie no <CENSORED>

@
Reply to
Artur Miller

i wspomniec ze RST gila TL tez jest ch****a ;P

Reply to
Marcin Goralski

Chyba pozostaje wizyta w serwisie Oni bardzo "lubią" takie naprawy Z tego co piszesz to masz: spalony procesor główny lub nie dostaje on zasilania albo coś go blokuje

Jezeli nie jesteś biegły w naprawach takich rzeczy - najlepiej oddać wieżę do serwisu

Leszek Wieczorek

Reply to
Leszek Wieczoerk

taaa... i w ten sposob proba naprawy impulsatora skonczyla sie uwaleniem procka, co za niefart.

Reply to
krychu (musk

Marcin Goralski napisal(a):

a nie jest bo mi calkiem dobrze dziala :P

Reply to
Gorvey