lewy kanał

w dobie globalnego zjednoczenia wyzwolenia pewnie Nikt już o takich rzeczach
nie pamięta, ale... na jakich warunkach sygnał audio podłączony do kanału L
staje się sygnałem dla obu głośników L i P?

Re: lewy kanał

O to pytasz?
L+P L-P

Re: lewy kanał
nie, pytam w jakich warunkach sygnał audio dołączony do kanału L w
urządzeniach w których pisze, że L to mono, staje się sygnałem dla obu
kanałów L i P?
jutro wkleję fotos, jak nadal niezrozumiałe...

Re: lewy kanał

W warunkach panujących aktualnie wewnątrz obudowy.

Re: lewy kanał

Słowo "NORMA" w zdaniu "czy jest na to jakaś norma, że akurat lewy
kanał, jak w prawym nie ma sygnału (fuck! wygadałem.)" po prostu nie
może mu przejść przez palce, bo to już zbyt blisko Tuska i UE :D

--
butek
Re: lewy kanał

Znamy lepszego "specjalistę" niż Tusk.
Przepraszam, on teraz robi jako uchwyt do tabletów.

Re: lewy kanał
to jakiej wysokości granty teraz przyznają?

Re: lewy kanał

Wklej, pośmiejemy się.

--
"Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

Re: lewy kanał

nie pamięta, ale... na jakich warunkach sygnał audio

Jakieś niejasne to pytanie, ale:
1) jeśli w sprzęcie masz elektroniczny przełącznik stereo/mono, to po włączeniu
trybu mono jest tam jakiś
   układ-sumator sygnałów z kanału lewego i prawego, który sumuje sygnał
wejściowy obu kanałów i podaje go na
   wejścia wzmacniaczy obu kanałów, a jeśli jest to przełącznik mechaniczny
stereo/mono, to zwyczajnie zwiera
  w odpowiednim miejscu toru sygnałów oba kanały (np. za przedwzmacniaczem).

2. może w sprzęcie jest zamontowane specjalne gniazdo wejściowe sygnału np.
chinch, które ma w sobie
  dodatkowe styki (coś w stylu gniazda słuchawkowego rozłączającego głośniki po
podłączeniu słuchawek),
  które łączą sygnały obu kanałów, jeśli w którymś z gniazd nie jest wsadzony
wtyk, czyli jak wkładasz wtyk
  do gniazda kanału lewego, to w gnieździe kanału prawego, bez wkładania do
niego wtyku, są złączone styki
  mostkujące oba kanały.

--
Pzdr.
Marek

Re: lewy kanał

Pewny jesteś?
Możesz powtórzyć to co wyżej tylko dla odbiornika monofonicznego?

--
Desoft

Re: lewy kanał
On 2013-05-15 17:10, identyfikator: 20040501 wrote:
(ciap)

"... puk puk puk "

Włodek

Re: lewy kanał

Nikogo nie ma w domu !

(ktoś mu powinien płacić za rozśmieszanie grupy, nie sądzicie ?).

Re: lewy kanał

pukpukpukpukpuk - kanałł praawy

Czy karmienie to jest nic, jeszcze podatek od dokarmiania nam sciągną
(świadczenia niepienieżne) ;-)

Włodek

Re: lewy kanał

Zapewne chodzi Ci o rozwiązanie stosowane m.in. "klawiszach". Jeżeli
chcesz je podłączyć stereo to wtykasz jacki: L do L a R do R zaś jeżeli
chcesz podłączyć mono wtykasz jacka w L. Wtedy styki w gnieździe R (gdy
nie ma włożonego wtyku) zwierają R+L.

Postroofki
DaN

Re: lewy kanał

I to wygląda na najsensowniejszą odpowiedź. Nie wiedziałem, że są
gniazda RCA z detekcją wtyku.

               http://dybkowski.net/

Re: lewy kanał

Bo ja spotkałem się z takimi gniazdami na duży jack.

Grzegorz Tomczyk

Re: lewy kanał

Aha. :) Dużego jacka to już od dawna nie widziałem w sprzęcie A/V, może
tylko w wyjściu słuchawkowym (co i tak przeszkadza bo do większości
słuchawek potrzebna przejściówka na mały jack).

               http://dybkowski.net/

Re: lewy kanał

Jak wciśniesz przełącznik mono we w zmacniaczu.

--
Cezary Grądys
snipped-for-privacy@wa.onet.pl

Re: lewy kanał
widzę że za trudne pytania zadaję... dzięki za te nie pro-europejskie
odpowiedzi.

Site Timeline