kwarcu szukam

Czołem.

Gdzie mogę kupić kwarc 10,2375MHz ? Czy ktoś to wogóle produkuje?

pzdr
--
ARO

Re: kwarcu szukam

10.240 - 10.245 czesto spotykalem , moze da sie "przeciagnac" inducyjnoscia.

K.

Re: kwarcu szukam

Dziwię się że masz problem bo to często stosowany kwarc w radiach cb
przestrajanych na zero bez użycia indukcyjności.
Pierwszy lepszy "dobry" serwis cb powinien miec to na pęczki

Re: kwarcu szukam

No wlasnie wszystkie "dobre" serwisy w mojej okolicy (Polska B) takich
kwarcow nie maja. Jak przestrajaja radia, to wlasnie w taki sposob jak to
opisal Krzysztof. Wszystko pieknie az fujara mieknie, ale razem z synteza
przestraja sie f  II-giej przemiany - bo to w sumie ten sam generator.
Swietnie przy tym rozjezdza sie f nadawiania i odbioru na tym samym kanale.
O ile na srodku pasma cokolwiek dziala, to na krancach jest totalna kaszana.
Tak wlasnie przestroil radio "dobry" serwis.

Planuje wrocic tym radiem (Cobra 21LTD) na "piatki" i dac dodatkowy
generator 10,2375MHz do samej syntezy, a stary gen 10,24MHz puscic tylko na
mikser II przemiany. Chyba, ze jest jakis lepszy pomysl...

pzdr

--
ARO

Site Timeline