Który wzmacniacz operacyjny o wysokiej cz?stotliwo?ci granicznej

Potrzebny mi do projektu wzmacniacz operacyjny o wysokiej częstotliwości granicznej, powinien dobrze wzmacniać dla częstotliwości 1 MHz, jeśli można, prosiłbym o polecenie mi jakiegoś, najlepiej takiego, którego model do spice byłby łatwo dostępny

pozdrawiam Wojtek N.

Reply to
wnasilow

snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Na przykład NE5539, dostępny w semiconductors bank. Zrobiłem na nim wzmacniacz na 10MHz na podstawie noty aplikacyjnej.

Reply to
Filip Ozimek

Filip Ozimek napisał(a):

Dzięki, ale ja muszę przesymulować go w spice, wiesz może gdzie znaleźć jego model do spice?

Reply to
wnasilow

Producent nie daje?

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Nie wiem, a jak sprawdzić czy daje? gdzie szukać?

Reply to
wnasilow