Ktokolwiek widział ktokolwiek wie(poszukuję silnika krokowego)

Uszanowanie!
    Poszukuję silnika krokowego bipolarnego o nastepujących
parametrach:
Waga ok 1/2 kilo, ilość kroków od 200 wzwyż, napięcie cewki ok 8V może
być
mniej, prąd tejże ok 1A(+/- 0,5A). Moment obr. średnio ważny, flansza 42mm.
    I takich jest pełno, ale ja poszukuję z podwójną ośką i tu jest
pies pogrzebany. Albo duże(flansza 57mm, waga 0,7 - 1kg), albo wcale.
    Może Ktoś z Was widział gdzieś takie jak ja potrzebuję i się
podzieli informacją? Z góry dzieki za pomocne odpowiedzi.

    Bo(o)t manager

Re: Ktokolwiek widział ktokolwiek wie(poszukuję si lnika krokowego)
ch
8V może być
nsza 42mm.
ośką i tu jest
ebuję i się

A w Multiprojekt-cie szukałeś? Jest jeszcze Sanyo Denki.

pytajacy

Re: Ktokolwiek widział ktokolwiek wie(poszukuję silnika krokowego)
pytajacy wrote:

[ciach]

Wysłałem maila do Multiprojektu zobaczymy co odpiszą, niestety dla drugiej
strony jestem detalistą. Sanyo - Denki? A oni będą chcieli gadać z biednym
szaraczkiem chcącym kupić jedną sztukę?

    Bo(o)t manager

Re: Ktokolwiek widział ktokolwiek wie(poszukuję si lnika krokowego)
drugiej
z biednym

Jak nie spytasz to sie nie dowiesz.
Bo rozumiem że w Wobit-cie sprawdzałeś?

pytajacy

Re: Ktokolwiek widział ktokolwiek wie(poszukuję silnika krokowego)
pytajacy wrote:

[ciach]

Spytałem, coś tam mają. Multiprojekt nie ma, a zamawiać i czekać prawie
pół
roku. Mam wrażenie że mnie zbyli. W sumie się nie dziwię, dla jednej
nietypowej sztuki.

    Bo(o)t manager

Re: Ktokolwiek widział ktokolwiek wie(poszuk uję silnika krokowego)
być
42mm.

Sporo (używanych) silników mają na http://www.akcesoria-cnc.pl

Ten <http://www.akcesoria-cnc.pl/?menu=produkt&id10%57 jest wprawdzie
trochę za lekki i (chyba) na wyższe napięcie, ale może coś innego
wypatrzysz.

Można do też gościa zadzwonić i poprosić o poszukanie tego, czego Ci
potrzeba.

Piotrek

Re: Ktokolwiek widział ktokolwiek wie(poszukuję silnika krokowego)
Piotrek wrote:

[ciach]

Z używanymi, to trza uważać, bo już kupiłem raz bipolara - co się okazał
CHWCzym. Ale dzięki za odpowiedź, poszukam i tam, może lepiej się znają na
silniach niż sprzedawcy z allegro.
    Bo(o)t manager

Site Timeline