Koncowki pomiarowe

Buduje sobie malutki układzik z którego wystaje 10 drutów do badanego
układu.

Gdzie mogę znaleźć końcowki pomiarowe które stosowane są we wszelkiego
rodzaju analizatorach logicznych? Interesuje mnie raczej coś taniego.
Końcówka powinna dać radę zaczepić się na nodze opornika, nodze scalaka
w DIP. Nie interesują mnie superprecyzyjne koncowki do smd. Raczej coś
taniego ale rozsądnej jakości.

Coś takiego:

http://tinyurl.com/yjrmc8s

Kupilem identyczne "w sklepie na rogu" ale po paru uĹźyciach plastik
popękał, sprężyna się zatarła, druty powyginaly i tyle. Boje się, ze
kupujkąc wysyłkowo dostane coś równie tandetnego. Czy ktoś może cos
polecić co się sprawdziło w niewielkich przebiegach?

Re: Koncowki pomiarowe

Witam

cena wprost proporcjonalna do jakości
http://www.tme.eu/pl/katalog/koncowki-pomiarowe-fluke_100452/#id_category%3D100452%26

Pozdrawiam SP5FCI

Re: Koncowki pomiarowe

Moze inne beda lepsze.

Tylko uwazaj z tym - latwo zwarcie zrobic, a to moze byc kosztowne.

J.

Re: Koncowki pomiarowe

No wlasnie miałem w ręce jeszcze innej firmy. Pi razy dzwi to samo.
Mysle że to są "podrabiane" końcowki, bo jakośc każdego ich elementu
jest żenująca. Ktoś musi mieć "oryginaly" wykonane z lepszych drutów i
lepszego plastiku o identycznym ksztalcie. Może chińczycy robia to na
tych samych formach wtryskowych tylko ładują gorszy wkład w czwartki a
lepszy we wtorki ...

Wlasnie mi się zrobilo...

Site Timeline