komu telewizor?

w Polsce podszedłbym sprawdzić mu puls ;) tutaj obciach.

PiteR

Ogladasz może EEVblog? w Australii to dopiero śmietniki pełne ;-)

Włodek

W dniu środa, 21 grudnia 2016 19:09:50 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

taki zepsuty 42 to ci moge oddac :) dzialal - ale nalezalo go ze 100x probowac wlączyc. Oddalem do fachowca, stwierdzil uszkodzenie jakiejs plytki - i juz w ogóle nie dziala. Czeka na wywózkę.

b.

Reply to
Budyń

W dniu 2016-12-21 o 19:09, PiteR pisze:

Ja tam wziąłem. W centrum Paryża stały wystawione kolumny Bose. Jakieś leciwe. Sąsiad lubuje się w takowym sprzęcie, to dostał pamiątkę. Był bardzo rad.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

W dniu 2016-12-21 o 19:28, Budyń pisze:

Jednolampowy? A tak przy okazji, jakie były największe kineskopowe?

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Włodzimierz Wojtiuk pisze tak:

Oglądam. Jego zdobycze trudno będzie przebić :)

a tu okablowanie. Nie darmo internet taki wolny ;)

a tu koncentrator

PiteR

U nas zaczyna tak dzialac, aczkolwiek narazie działają złomiarze. Jak w mojej gminie zbierane są gabaryty i elektroodpady to co wystawie ja i sąsiedzi to znika zanim zdążą zebrać śmieciarze.

Rekordowy czas to bodaj 30 minut od wystawienia starego TV i innego śmiecia przed bramę do zabrania przez przejeżdżającego złomiarza:)

pojedyncze rzeczy są też wystawiane na zasadzie "do wzięcia za darmo". Jakieś lustro, jakaś zjeżdżalnia dla dzieci etc. :)

Reply to
sirapacz

Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w

To by trzeba w USA szukac, oni wszystko maja duze

40, 50 , 60 cali ? ... a przy 4:3 to inaczej niz dzis wygladalo.

Te najwieksze byly chyba projektorami.

Google podpowiada 42" AM4201R Megaview - 120 kg

a tu nawet taki 200kg

No i byly wielolampowe

Bardzo mi brakuje garażowych wyprzedaży. Jakiś czas temu znajmy próbował, porozklejał ogłoszenia, wypisał strzałki. Nikt się nie pojawił. Widać bogaci już u nas.

Reply to
Sebastian Biały

Seryjne? Pamiętam 40" Grundiga 4:3...

To tresura. Sprzedajesz, czyli najsampierw zezwolenia, opłaty, uzdodnienia, sanepid, bhp,kominiarz i cholera wie co jeszcze a potem podatki, rozliczenia, pity,zusy itp. Lepiej wyrzucić :( Wojtek

Reply to
wowa

W dniu 22.12.2016 o 21:36, wowa pisze:

Bo nie potrzebnie zniechęcał słowem "wyprzedaż". To sugeruje, że coś trzeba będzie płacić.

Jakby napisał "rozdaję", to co innego. A jeszcze lepie "rozdaję nowe telewizory", to na pewno by przyszli.

Reply to
sundayman

W dniu 2016-12-22 o 23:51, sundayman pisze:

Wtedy trzeba zgodnie z ustawą o podatku od spadków i darowizn, dokonać zgłoszenia do US. Ech. gdzie my żyjemy :(

Reply to
Adam

Odpowiedziałbym ci na to pytanie, ale uważam, że słowo "w czarnej dupie" jest nadużywane.

Reply to
sundayman

W dniu 2016-12-23 o 08:53, Adam pisze:

Nie załamuj się. To obdarowany ma taki obowiązek i ew. płaci podatek.

Reply to
t-1

Informacyjnie - to że jest 404 to jedno, ale Twój serwer wysyła 404-ki (i 403-ki) jako HTTP/1.0, ale w formacie "chunked", który jest obsługiwany dopiero od HTTP/1.1. Skutkuje to hex-ami z długością treści, wyświetlanymi w przeglądarce.

Zaznaczone na czerwono:

Pozdr.

Reply to
Adam Wysocki

Adam Wysocki pisze tak:

musiałem chwilowo pokasować wszystko.

Chyba nie myślisz, że napiszę o tym do admina. Darowanemu koniowi ...

Reply to
PiteR