kombajn do lutowania i rozlutowywania

Witam.

Czy ktos z was ma doswiadczenie z tym sprzetem?
- rozlutownica ZD-915,
- stacja lutujaco rozlutowujaca ZD-917,
- stacja lutownicza z goracym powietrzem PT AOYUE 968,
- gorące powietrze PT 852 (AOYUE?),

Dostapnosc i jakosc czesci zamiennych i materialow eksploatacyjnych do w/w
ma dla mnie znaczenie.

Planuje sobie zlozyc zestaw lutujaco rozlutowujacy w cenie tak do okolo
800pln. Da rade? Moja propozycja to 915+968. Czy lepiej dolozyc i kupic cos
lepszego? Jezeli tak, to co i dlaczego?

Lutowanie trafia mi sie rzadko - srednio raz na pol roku. Ale jak juz sie
trafi to jade z tym ostro nawet po 14h dziennie przez 2-3 tygodnie.
Transformatorowka i odsysacz sprezynowy w takim trybie pracy zaczyna mnie
juz draznic.

pzdr
--
ARO

Re: kombajn do lutowania i rozlutowywania

Tę ma kolega. Zadowolony poza tym że co jakiś czas pada grzałka. Po
prostu pada i już :-(

Gdzieś te grzałki dokupuje, ale nie wiem gdzie.

--
I really hate this damn machine,
I wish that they would sell it.