kod radio VW

Kupiłem na szrocie uszkodzone radio od VW, nie wiem jaki to model ale jest
to samo radio bez magnetofonu czy CD.

Końcówka zjarana i nie wiem czy sie zabierać za naprawę bo po odpaleniu
standardowo wyświetla się SAFE.

Czy kod jest do ściągnięcia ? czy może są jakieś skuteczne generatory kodu?

radio ma oznaczenie VWZAZ1F4xxxxxx

pzdr.

Re: kod radio VW
Od producenta albo serwisu można to dostać. Trzeba im podać te oznaczenia z
radia.

Re: kod radio VW

Zapewne da sie kod odczytac z EEPROM'u.  Zrob zdjecie, wstaw linka. Wtedy
bedzie latwije i ludzie beda wiedziec co to za model.

Re: kod radio VW

dzięki za odpowiedz
zdjęcie:
http://hosting06.imagecross.com/image-hosting-14/637Ss852062.jpg

nie wiem co to za model, z boku mase cyferek i oznaczeń ale żadna nie
przypomina nazwy
jest tylko Made in Germany by TechniSat VW

Na pewno jest EEPROM 24C08, broblem że to nietypowe radio i nigdzie nie
można znaleźć która linikja będzie kodem i nawet jak zczytam to nic mi to
nie da

pozdrawiam

Re: kod radio VW

Zczytales eeprom'a ? Zczytaj i zobacz, czasami sie zdaza ze ten kod jest
jawny.

Re: kod radio VW

Nie bylbym tego taki pewien - kiedys sie uparlem aby rozblokowac tez vw
radio audi gamma
i kod siedzial w motorolce ( co tez oczywiscie jest do zrobienia tyle ze
trzeba sie bardziej wysilic :)  )
U mnie po rozblokowaniu i naprawie (uszkodzony byl uklad w syntezie czest.)
okazalo sie ze radio to wersja US
i mozna bylo sluchac 30% stacji :)

Site Timeline