Klawiatura membranowa na zamówienie...

Temat zbliżony do obecnego nieco poniżej, ale odwrotny :)

Otóż potrzebowałbym zamówić kilka (max. 10) klawiatur, które -

- miałyby okno na wyświetlacz LCD
- kilkanaście przycisków (klawiatura numeryczna 0-9, do tego kilka
przycisków w rodzaju "kursor", "enter" itp).

Czyli to chyba już nie klawiatura a "front" raczej, czy tam "elewacja"

Całość w rozmiarze rzędu 90x140mm (ma toto pasować do obudowy CP-18-4 z
TME).

Samoprzylepna oczywiście.

I teraz - muszę błyskawicznie oszacować koszt - i nie mogę czekać do
poniedziałku coby zapytać np. LC elektronik, czy podobnej firmie.

Projekt graficzny mogę sobie zrobić sam.
Przyciski chciałbym może nie najtańsze (np. z "clickiem"), ale też bez
specjalnych fanaberii. Czyli w miarę dobrze i nie za drogo.

Może ktoś ma orientację, ile toto może kosztować ?

Site Timeline