KIno domowe samsung ht-db300 spdif problem

Hej Mial ktos moze problemy z "przerywajacym" dzwiekiem w kinie domowym po spdif?

Wyglada jakby sie "unlock-owal" z sygnalu..zasilanie?

Zasilacz jest tragiczny, wymienilem juz elektrolity, jest lepiej ale nadal rwie sygnal. NA poczatku gasla ikonka PCM i zanikal dzwiek, teraz ikonka przestala migac, sygnal nadal rwie.

Sygnal to PCM 41k lub 48k, wiecej nie przejdzie.

Reply to
wchpikus

S/PDIF po drucie czy TOSLINK?

Jeśli po drucie, to możesz mieć problem zakłóceń z potencjału masy, szczególnie jeśli jesteś podłączony całym sprzętem do jakieś kablówki/anteny zbiorczej.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid...

Coś w tym jest, mam podobny problem, choc tu tylko dość spory przydźwięk sieci, ewidentnie od prądów wyrównawczych. Pozostaje chyba odseparować masy jakimiś kondziołami? Jak odepnę antenę/kabel od dekodera, to przydźwięk natychmiast znika. Ale zła masa najprawdopodobniej idzie od telewizora.

Reply to
HF5BS

W dniu 06.12.2016 o 18:02, HF5BS pisze:

Sygnal po optyku leci (toslink) zapomnialem napisac:)

Reply to
wchpikus

Doszedłem do tego, ze cały dać i ds siedzi na płycie od cd-ROM. Nawalone pojemności, podejrzenia padly na kondensatory w okładzie stabilizacji 5V i 3,3V Wymienione, chyba jest ok..czekam az trochę popracuje.

Podobny sprzet to tego:

Układy się zgadzają, moze design zmienili lekko..

Reply to
wchpikus

Doszedłem do tego, ze cały dac i dsp siedzi na płycie od cd-ROM. Nawalone pojemności, podejrzenia padly na kondensatory w okładzie stabilizacji 5V i 3,3V Wymienione, chyba jest ok..czekam az trochę popracuje.

Podobny sprzet to tego:

Układy się zgadzają, moze design zmienili lekko..

Reply to
wchpikus

Doszedłem do tego, ze cały dac i dsp siedzi na płycie od cd-ROM. Nawalone pojemności, podejrzenia padly na kondensatory w układzie stabilizacji 5V i 3,3V Wymienione, chyba jest ok..czekam az trochę popracuje.

Podobny sprzet to tego:

Układy się zgadzają, moze design zmienili lekko..

Reply to
wchpikus

Jak na TOSLINKu masz takie problemy, to - wybacz - wywal badziewie. Tak wiem, że boli.

W dniu 07.12.2016 o 09:46, RoMan Mandziejewicz pisze:

Wiem ze to badziewie.. Ale chyba juz dziala:)

Reply to
wchpikus

To fajnie. Ja już się chyba strasznie zestarzałem, bo nie chce mi się już niczego naprawiać :(

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid... Hello wchpikus,

Starosc, czy doswiadczenie ?

Bo elektronike to jeszcze chce mi sie naprawiac ... ale to coraz trudniejsze jest, praktycznie niemozliwe.

Niestety, ostatnio tak poszli w miniataryzacje i specjalizowane układy, ze ciężko to ogarnąć..

Głupi przykład, zasilacz do TV Szajsung..padła przetwornica, okład nie do dostania, taniej i szybciej wymienic caly zasilacz.

Reply to
wchpikus

W dniu 2016-12-07 o 10:49, RoMan Mandziejewicz pisze: [...]

Kiedy się naprawdę zestarzejesz, to będziesz naprawiał lampki choinkowe po dwa złote za komplet.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz [kropka] pl

W dniu 07.12.2016 o 18:53, HF5BS pisze:

Masa po optyku?

hmm..

setup testowy: pc - toslink - samsung.. NA razie dziala, wymienilem jakies stare c na plycie dvd, gdzie zainstalowano zala logike do audio i video..wraz z dac

Reply to
wchpikus