Kalkulator inżynierski dla Windows

Szukam jakiegoś prostego kalkulatora dla Windows z notacją inżynierską.
Standardowy 'Windowsowy' w większości mi wystarcza, ale częste przesuwanie
przecinka w myślach łatwiej prowadzi do błędów, bo odwraca uwagę od
właściwych obliczeń. Nie zawsze mam pod ręką swój kalkulator Casio, który
ładnie wyświetla wynik z przedrostkiem jednostek mili, mikro czy mega.
Kiedyś znalazłem jakiś taki kalkulator, ale był toporny, nie miał innych
systemów niż dziesiętny i miał jakieś problemy z wprowadzaniem liczb
ujemnych chyba przy potęgowaniu, albo logarytmach.

Michał

Re: Kalkulator inżynierski dla Windows

A może samemu napisać?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Re: Kalkulator inżynierski dla Windows

Może. Kiedy skończysz?  :P

Chodziło mi o to, że może ktoś ma taka perełkę.

Michał

Re: Kalkulator inÂżynierski dla Windows

Zerknij tutaj:

http://www.freebyte.com/cad/calculator.htm#calculators

Może coś Ci spasuje online.

Re: Kalkulator inżynierski dla Windows
http://www.hexelon.com/kalkulator /

PC

Re: Kalkulator inżynierski dla Windows
"pereB3%kEA% z notacjB1% inzynierskB1%" powiadasz..
Na codzien HP-42 http://thomasokken.com/free42 /
a na weekend (wieksze prace) HP-48(50) http://www.educalc.net/149032.page
Aczkolwiek zaden erzatz nie odda "tego" kliku audiofilskiego, co go
tylko natywne HP majB1% :)

wiem,wiem.. hardcore!
WLC

Site Timeline