joystick (manipulator) przemyslowy na zlaczu db9

Witam szanowna grupe!

Mam pilna potrzebe, a nie moge nic wygooglac. Potrzebny mi jest joystick
przemyslowy dwuosiowy na zlaczu db9. Gdzie takie cudo mozna kupic/zamowic
tak zeby dotarlo do mnie jeszcze w tym tygodniu? Joystick potrzebny mi jest
do sterowania ruchami glowicy pewnej maszyny, ktora buduje...

Pozdrawiam, bede wdzieczny za kazda pomoc.
----
PrzemeK

Re: joystick (manipulator) przemyslowy na zlaczu db9

spytaj tu:

www.megatron.eu

Dobre joysticki, ale dość drogie (coś koło 500EUR za sztukę)

Waldek

Re: joystick (manipulator) przemyslowy na zlaczu db9

Może sprawdź tu:
http://www.euroelektronika.pl /

(w produktach firmy Apem)

Szymon

Re: joystick (manipulator) przemyslowy na zlaczu db9

wiem ze nie do konca o to chodzi bo z zawodnoscią róznie, ale czy
przypadkiem joustick od amigi nie miał wlasnie tkaiego złacza? ;P

Re: joystick (manipulator) przemyslowy na zlaczu db9

mial, mial... i dlatego dalem crossposta na "pl.rec.gry.komputerowe.sprzet"
:)

od atari, C64, spectrum, Pegasusa tez daja rade...

juz zdobylem joya. moj problem polegal na tym ze musiale miec go na
"wczoraj" :)

dziekuje za wszystkie odpowiedzi
----
PrzemeK