jak uzyskac dzwiek stereo z kablówki?

Witam serdecznie!

Z gory zaznaczam ze na elektronice nie znam sie prawie wcale. Mam tv kablowa, ktora jak wiadomo przesyla fonie w stereo ale mam telewizor mono, wiec z dzwieku stereo nici. Czy mozna jakos (tanim w miare kosztem, nie przez komputer) rozdzielic sygnal z kablowki i do TV puscic sygnal video a do wzmacniacza stereofonicznego puscic sygnal fonii w stereo? Jak uzyskac dzwiek stereo majac telewizor mono?

Z góry dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam Michal

Reply to
fox

fox snipped-for-privacy@gazeta.pl napisal nam:

tak, mjm.com.pl lub mjm.pl i inni producenci.

Musisz posiadac demodulator/dekoder dzwieku stereo - link dostales do producenta od Krzyska

PAndy

moze jakies stare video z tunerem z allegro? :)

Reply to
Kamtzu

Kamtzu snipped-for-privacy@BEZ.TEGO.irc.pl> napisał(a):

Tylko nie za stare video, NICAM to dość młody wynalazek - na obudowie musi być wyraźnie napisane "NICAM STEREO", no i nie powinno być angielskie, bo nie da się przestroić. Wmak

Reply to
Wmak