Flash Magic do LPC2138 - problem

Mam problemik z programowaniem LPC2138 (zestaw ZL6ARM) za pomocą Flash Magic
(v5.40). Wygląda, jakby ładował HEXa, ale flash wydaje się trzymać starą
zawartość. Próbowałem różnych opcji kasowania Flasha.
Wybieram z menu ISP->Erase Flash, daję że chcę całość skasować i nic, stary
program startuje. Widać, że RS chyba macha liniami, bo procesor resetuje
się. Używam sprzętowego RS232.
W opcjach sterowania liniami DTR i RTS próbowałem różnych ustawień, ale
kiszka.

Czytam sygnaturę:
Devide ID: 0x0002FF25
Bootloader Ver: 2.12
pozostałe pola czyste.

Program LPC2000 utility w wersji chyba nieoficjalnej 2.23 czy 2.25? w każdym
razie obsługującej tą kość programuje prawidłowo.

Nigdy wcześniej nie programowałem NXP, więc tego systemu nie znam za bardzo.
Wie ktoś, co może być przyczyną?

--
Michał

Re: Flash Magic do LPC2138 - problem

A dobrze ustawileB6% zworki JP16 i JP18?

Re: Flash Magic do LPC2138 - problem
wiadomości

A dobrze ustawileś zworki JP16 i JP18?

***

Hm.. obie są na ON (ISP i RST). Jak pisałem - LPC2000 utility poprawnie
współpracuje z bootloaderem, programuje i uruchamia załadowany program (ten
sam plik HEX).

Michał

Site Timeline