Eurozłącze - mam dość :)

Miałem CRT 29" i DVBS Echostar podłączony przez euro RGB, na ekranie
widać było słabe ukośne prążki stojące lub wolno przemieszczające sie po
ekranie w jedną ze stron. Poruszanie wtykiem euro powoduje zmianę
prędkości poruszania sie prążków. Dziwne i wk...jace jest to że zdążyłem
już wymienić i tuner DVBS i telewizor na nowa plazmę Panasonica no i
oczywiście kabel euro na firmowy ze złoconymi stykami i oczywiście
niezależnie ekranowanymi przewodami a prążki dalej są:( Ostatnio w
desperacji kupiłem listwę filtrująco przeciw przepięciowąb Orvaldi Home
Cinema za 130zł no i oczywiście nic nie pomogła. Prążki są zarówno przy
RGB jak i CVBS ale nie ma przy podłączeniu wyłącznie composite - ale nie
po to kupowałem nowy sprzęt żeby używać composite :) szczególnie że
jakość obrazu jest wtedy zdecydowane gorsza. Podłączone przez RGB DVD i
PMP dają obraz bez żadnych prążków.

Re: Eurozłącze - mam dość :)

[pac]

tak, we wtorek.