Eagle , poprawianie ścieżek

Witam

Jak zrobić w Eaglu żeby te żółte kreski (mówiące o połączeniu) zmieniać?W układzie jest troche cyfrówki i zakłócalna część to wzmacniacz mikrofonowy. Chodzi mi o powiedzmy, że ustawiam cześci na płytce, i na koniec chcę zadecydować jak mają iść zasilania i masy. Po zrobieniu RATSNET powstaną połączenia najkrótsze , w miarę fajne ,ale zasilanie raczej nie będzie jak chcę. I wtedy te żółte kreski przydałoby się ręcznie poprzełączać. I czym to się robi?

Reply to
szlovak

nie wiem za bardzo o co Ci chodzi bo te żółte to airwire. Mówią tylko o połączeniu że ma być i że go nie ma. Ścieżki są domyślnie niebieskie i czerwone. i trzeba je zrobić. RATSNET złuży do czego inego. Help i tutorial ze strony producenta powinien pomóc.

jeżelie chcesz używać autorutera to może sam pociagnij zasilanie i mase?

CosteC

Reply to
CosteC

właściwie racja, mogę najpierw pociągnąć samo zasilanie ręcznie i póżniej reszta ścieżek automatycznie. Ale akurat jak zmieniać te Airwire?

Reply to
szlovak

Witam,

Dnia 29-11-2005 (wtorek), szlovak napisał(a):

One przecież stanowią tylko informację które punkty/ścieżki/elementy są ze sobą połączone. Chyba nie ma sensu ich optymalizować.

Jeśli użyjesz 'Route' ('Route manually') to program sam będzie podczas określania połączenia (rysowania ścieżki) proponował Ci najkrótsze połączenia przez podświetlanie tych ścieżek, które znajdują się najbliżej i do których można się dołączyć zachowując poprawne połączenie elektryczne wg schematu.

Może napisz dokładniej o co Ci chodzi. Chcesz sam, ręcznie poprowadzić taki 'Airwire'? Jeśli tak, to się za bardzo nie da...

Reply to
Dykus

chyba że tak, dzięki

Reply to
szlovak

rzeczywiście, jak zaproponuje się mu inne ppołączenie niż Airwire pokazuje to zmienia airwire na innywedług tego co zostało do połączenia

Reply to
szlovak

Dykus napisal:

Jest tylko jeden problem - route (route manualy) zawsze zeczyna nowa sciezka na ktoryms z koncowa airwire a czasami najlepsze polacznie nie jest rownoznaczne z najkrotszym. Ja zwykle ratuje sie dodajac zwykle "wire" w odpowiednim miejscu co jest troche upierdliwe - szczegolnie jesli eagle nie rozpozna autoamtycznie "co mialem na mysli" i musze zmieniac nazwe nowej sciezki. Jest moze jakis wygodniejszy sposob? GRG

Reply to
Gregor