Drukarka ręczna do płytek też?

witam,

http://tech.wp.pl/kat,1009789,title,Najmniejsza-drukarka-na-swiecie-zobacz-jak-drukuje-wideo,wid,11662731,wiadomosc.html

Czy takie coś z odpowiednim tuszem nie było by już ideałem dla wyrabiających
pojedyńcze płytki drukowane w warunkach domowych?

=================
Re: Drukarka ręczna do płytek też?
http://tech.wp.pl/kat,1009789,title,Najmniejsza-drukarka-na-swiecie-zobacz-jak-drukuje-wideo,wid,11662731,wiadomosc.html

IMO - nie ta precyzja .. choc jestem pod wrazeniem :-)
No i kwestia tuszu.

W sumie to typowa zwykla atramentowka ale drukujaca na plaskim nie
powinna byc jakos bardzo niedostepna.

J.

Re: Drukarka ręczna do płytek też?

http://tech.wp.pl/kat,1009789,title,Najmniejsza-drukarka-na-swiecie-zobacz-jak-drukuje-wideo,wid,11662731,wiadomosc.html

Drugi filmik jest wypas. :) Pierwszy mnie jakoś nie przekonał.

Re: Drukarka ręczna do płytek też?
Ciekawe jak wydruk bedzie wygladal bezpośrednio na warstwie miedzi laminatu.
Sądze że może być problem z rozprowadzaniem sie atramentu. Moze on nie
wysychać tak szybko jak na kartce papieru co bedzie prowadziło do
rozmazywania sie atramentu. Inny problem to czy nie bedą się tworzyć
"krople" atramentu.

Re: Drukarka ręczna do płytek też?

Re: Drukarka ręczna do płytek też?

Może trzeba podpowiedzieć chińczykom? ;)

Tyle że przy skali produkcji/popytu na takie urządzenie, kosztować by
to musiało sporo więcej niż półkowa atramentowa plujka. Kto by to
kupił? Z hobybstów nikt. A profi co najwyżej do szybkich
"rzadkościeżkowych" prototypów. I chyba tylko jednostronnych.

--
DJ

Re: Drukarka ręczna do płytek też?

To jedynie kwestia dobrania lepkości i napięcia powierzchniowego.

--
DJ

Re: Drukarka ręczna do płytek też?

aha, coś w podobnym stylu drukują maszyny do znakowania opakowań, np.
butelek w spożywce. Farba jest wodoodporna. Tylko pojedyncza kropla ma
słuszne rozmiary. ;)

--
DJ