Co to jest FA8-400 ?

Mam coś takiego w elektronice bateri z notebooka, Wygląda jak rezystor ma ceramiczną podstawę 3 nóżki i polutowane jest 'okrakiem' nad dwoma tranzystorami P-MOS SMD. Z pomiarów omomiarką wychodzi że pomiędzy dwoma nogami tymi obok siebie ma około 47om, reszta rozwarcie, polutowane jest do dużych pól wynika z tego że przez to idzie główny prąd aku. Poratujecie jakimś info? W sumie dałbym tam zwykły bezp ale ta trzecia noga mnie interesuje bo wchodzi na kolektor/dren małego tranzystora, tak mi to wygląda. Laptop stary nie chcę dokładać do niego.

Reply to
janusz_kk1

Thermoprotector, zobacz:

Pozdrawiam EM

Reply to
EM

Dnia 30-01-2012 o 09:52:15 EM snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

No wielkie dzięki, faktycznie to, co ciekawe ten fusethermoprotektor wyłacza baterię od ładowarki za pomocą oporniczka w środku :) stąd ta trzecia noga i sterowanie z kolektora/drenu tranzystora. No położenie jego nad tranzystorami przełączającymi;. Jeszcze raz dzięki.

Reply to
janusz_kk1