Bombowa różdżka

"Technologia z kart sklepowych

Szef firmy ATSC Jim McCormick tłumaczył, że w detektorach używana jest
specjalna karta elektroniczna, która wykrywa bomby. Reporterzy BBC
przeprowadzili jednak z ekspertami szereg testów na ADE-651, które
wykazały, że urządzenie nie działa prawidłowo. Komputerowe badania
wykazały, że na karcie elektronicznej jest jedynie elektroniczny emiter
sygnału, podobny do tych wykorzystywanych jako zabezpieczenie przed
kradzieżą w sklepowych czipach, umieszczanych w produktach.

Naukowiec z laboratorium komputerowego Uniwersytetu w Cambridge
stwierdził, że oprócz tego rodzaju karty "nie znajduje się tam
absolutnie nic". - To niemożliwe, żeby to urządzenie w jakikolwiek
sposób cokolwiek wykryło. To nie ma nic wspólnego z wykrywaczem bomb -
cytuje BBC opinię eksperta. Podobnego zdania jest główny brytyjski
ekspert ds. materiałów wybuchowych, którego słowa cytuje BBC. - To
całkowicie niemoralne. Rezultatem jest śmierć dziesiątek, jeśli nie
setek ludzi - uważa Sidney Alford."

niezły pomysł na elektroniczny biznes - puste pudełko, sterczący z niej
drut i dowolna karta z glutem :-)

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7489990,BBC__Falszerstwo_i_korupcja_kosztowaly_zycie_setek.html

--
Bogdan

Re: Bombowa różdżka

Jeszcze lepszy pomysl to zaklocacze radarow.
I jakze moralne, jesli nie dzialaja  :-)

J.

Re: Bombowa różdżka
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7489990,BBC__Falszerstwo_i_korupcja_kosztowaly_zycie_setek.html

Artykuł w Gazecie kiepściutki.
"Urządzenie nie działało prawidłowo" - grrrr....
Toż to afera grubymi nićmi szyta...

O sprawie lepiej poczytać tu:
http://en.wikipedia.org/wiki/ADE_651

Warto przyglądać się sprawie, bo zobaczymy jak wyglądać będzie
praktyczne ponoszenie odpowiedzialności producenta urządzenia
elektronicznego (?) za swój produkt...

Ciekawe, czy urządzenia miało CE...

pzdr
mk

Re: Bombowa różdżka

super :-)

znaczy Cudownie Efektywne? Chyba miało :-)

--
Bogdan

Re: Bombowa różdżka

Ciekawe ciekawe .. bo nic nie pisza o wk* europejskim kliencie.
A to chyba podstawa do dzialan karnych ?

Czyzby zapomnial sie podzielic ? :-)

J.

Re: Bombowa różdżka

Chyba nie ma podstaw aby miało:
- militarne chyba nie podlegają dyrektywom _pozwalającym_ oznaczyć produkt
znakiem CE.
- nie natknąłem się na informację, aby było wprowadzane na rynek europejski.
P.G.

Re: Bombowa różdżka
UBF%ytkownik mk napisaB3%:
cy z niej

Dlaczego miaB3%o nie mieE6%? DostarczEA% ci plastikowe pudeB3%ko z jednym=
20%
guziczkiem. KrawEA%dzie stosownie zaokrB1%glone, nadlewy zeszlifowane BF%
ebyB6%20
siEA% nie pokaleczyB3%, brak odB3%B1czalnych elementF3%w - BF%eby dzieck=
o czegoB6%20
nie poB3%knEA%B3o. W B6%rodku nie bEA%dzie nic, zupeB3%nie nic - i z czy=
stym20%
sumieniem wypisze deklaracjEA% zgodnoB6%ci CE - bo i czemu by nie - co to=
20%
moBF%e zakB3%F3ciE6%, komu zaszkodziE6%???

--20%
Darek

Re: Bombowa różdżka
Hello Dariusz,

Nalepka CE może się odkleić i dziecko zadławić, morderco! ;)

Re: Bombowa różdżka
UBF%ytkownik RoMan Mandziejewicz napisaB3%:

Jaka nalepka? Za fafdziesiB1%t megafuntF3%w to ja ci to pudeB3%ko wyprodu=
kujEA%20
z indywidualnie zamF3%wionej formy, oznaczenie CE bEA%dzie od razu na20%
wtryskarce odlane! PeB3%ne bezpieczeF1%stwo.

--20%
Darek

Re: Bombowa różdżka

Jaką dyrektywę planujesz wymienić w deklaracji ?
P.G.

Re: Bombowa różdżka

Zalezna od deklarowanego dzialania towaru ?

J.

Re: Bombowa różdżka
Szybko się uczą od Chińczyków.
Dzisiaj w sklepie oglądałem dość dokładnie dwa rodzaje kabli rozruchowych
made in China.
Jeden 100A drugi 200A. U Chińczyka amperaż kabla przekłada się na grubość
izolacji.

Marek

Re: Bombowa różdżka

Ciekawe jest to, że w kablach za 10zł są cztery krokodylki, których u nas
nie kupisz za 10zł/szt.

Re: Bombowa różdżka

To akurat normalne - wszedzie tak :-(
Kupilem takie kable, przewody wymienilem, teraz mam prawie dobre kable
.. bo te krokodylki ciut za tanie jednak :-)

Jeszcze jeden chinski wynalazek - przezroczysta izolacja.
Wydaje sie ze miedzi grubo .. a to chyba tylko efekt soczewki.

J.

Re: Bombowa różdżka

Ale ze 0,7 zB3% juBF% kupiE6% siEA% da ;].
http://elektronika-sklep.pl/sklep/index.php?p2153,krokodylek-50a

Re: Bombowa różdżka

Nie kolego. Takie krokodylki kupisz bez problemu w każdym elektroniku "po
złotówce". W kablach rozruchowych za 10zł są krokodylki ok.20cm długości z
pełną izolacją zewnętrznych krawędzi. Zupełnie inna klasa jakościowa.

Re: Bombowa różdżka

Widziałem taki kabel po użyciu. Jak sie łątwo domyślić był już bez izolacji
:-)

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

Re: Bombowa różdżka
A ja wczoraj widziałem jak taki kabel ZŁAMAŁ się przy próbie wyprostowania.
Plastik po prostu strzelił jak szkło a mieź zaraz za nim.
Kabel wyjęty z bagażnika, na zewnątrz w nocy coś koło -18'C ;-)
Grubość miedzi coś koło 2,5mm2 na moje oko. Badziewie niesamowite.

Re: Bombowa różdżka
Czyta to wszystko i nie wierzę. Niech ktoś napisze coś w obronie tego
ustrojstwa.
Co to za karty, które wkłada się do czegoś i łączy kablem z "czujnikiem"?

http://www.youtube.com/watch?v=mM5h2GAV-bI
:-)

Robert

Re: Bombowa różdżka

Jak to dokładnie wygląda, czym są karty i dlaczego to urządzenie może
sprawiać wrażenie, że działa - można obejrzeć w reportażu BBC:

http://www.youtube.com/watch?v=rQMwXo1SSVo

(było by to śmieszne, gdyby nie straszne konsekwencje)

pzdr
mk

Site Timeline