Bezprzewodowy czujnik rozlanej wody...

Chcia?bym drog? radiow? na ma?? odleg?oœ? (5-10m)
zareagowa? zwarciem kontaktów przekaŸnika na wykrycie
wycieku wody (mokrej pod?ogi) w innym miejscu...

Czy ktoœ spotka? si? z jakimœ gotowym modu?em do kupienia
albo jakimœ zabawkowym kitem do samodzielnego monta?u?
Nie chce mi si? rzeŸbi? nic od zera i uruchamia? to samemu :-)

Nadchodzi u mnie seria dwu dwutygodniowych urlopów
i nie b?dzie nikogo w domu - a mam dwa akwaria morskie
z automatycznym dolewaniem odparowanej wody...
Mam ju? zawór bezpiecze?stwa z lokalnym czujnikiem
przy jednym akwarium i chcia?bym dorobi? mu drugi
czujnik, tym razem bezprzewodowy.

Re: Bezprzewodowy czujnik rozlanej wody...

Yup.

I am a little LeakFrog short and stout, at the first sign of
water I?ll give you a shout!

http://the-gadgeteer.com/2005/09/28/ideative_leakfrog_water_alarm/

:)

--
Piter

Re: Bezprzewodowy czujnik rozlanej wody...

a radiową powiadasz to poczekaj :)

--
Piter

Re: Bezprzewodowy czujnik rozlanej wody...

http://www.diycontrols.com/p-6649-skylink-wa-318-water-alert-set.aspx
http://tinyurl.com/czz8ggl
http://www.ultrasecuredirect.com/acatalog/XL-Water-Flood_System.html

--
Piter

Re: Bezprzewodowy czujnik rozlanej wody...

Dzięki Piter ale myślałem raczej o czymś na kształt hobbystycznego kitu do
samodzielnego zlutowania - czegoś za 20zł a nie za 51 brytyjskich funtów :-)

Jak nie ma nic takiego to wykombinuje coś sam z bezprzewodowego
dzwonka/gongu do drzwi - taki guzik z jednym paluszkiem - chodzi
to chyba na 433MHz i nawet w niektórych możesz kanały zmieniać...

Re: Bezprzewodowy czujnik rozlanej wody...

Za 20zł to chyba samego linku radiowego nie oblecisz w Biedronie :)

hmm wydawało mi się że mieszkasz za wielką kałużą? ;)

tak, taki dzwonek to prawdziwy wół roboczy.

--
Piter

Site Timeline