Bezprzewodowe myszy i klawiatury: godzą si

Witam, Mam bezprzewodową mysz (Microsoft, nie Bluetooth, najprostsza do PS2). Chciałbym mozliwie małym kosztem dołożyć do tego bezprzewodową klawiaturę, np. Logitech. Odbiornika starej myszy nie wykorzystam, bo nie ma podłączenia do klawiatury. Odbiornik nowej klawiatury mógłbym wykorzystać do starej myszy, gdyby miał 2 połączenia (a nie wiem, jak to jest sprzedawane).

Nie wiem: czy gdy podłączę 2 odbiorniki to te częstości się nie pogryzą? Czy jest to jakiś standard (tzn częstości)? Gdybym miał robić takie połączenie, to wysyłałbym ID urządzenia (unikalne w skali świata, taki MAC #) z myszy lub klawiatury, i używałbym jednego USB i odpowiedniego driver'a, ale obawiam się, że jest to robione inaczej :(

Ma ktoś doświadczenie na ten temat? To jest tak naprawdę dla teścia, Jerzego, który imieniny ma pojutrze, dzisiaj muszę zrobić zakupy :)

Nie chcę przepłacać za nadmiarową mysz, ale chcę, aby to działało.

Help - Antek

Reply to
Antek Laczkowski

Użytkownik "Antek Laczkowski" snipped-for-privacy@poczta.wyrzuc.onet.pl> napisał w wiadomości

Moje na początku trochę na siebie warczały i prychały, ale teraz nawet śpią razem

Reply to
Jan Werbinski

Dnia Fri, 20 Apr 2007 15:52:29 +0200, Antek Laczkowski napisał(a):

I tak najtaniej wyjdzie kupić zestaw klaw+mysz b.przew. logitecha - ostatnio w naprawdę niskich cenach...

Reply to
scx