Atmel - zamiennik procka - poradzcie

Mam taki: AT90S8535 8PC 0127

Czy jak padnie to moge w to samo zlacze wsadzic inny? A konkretnie AT90S8515:
? Takie akurat namierzylem w sklepie.

Czy roznica dotyczy tylko przetwornikow? Jesli mam soft nie korzystajacy z nich, to moge go wsadzic bez zmian do tej 15ki?

A w ogole to robia nowsze:

- moze taki zapodac?

Poradzcie, jestem zielony szczypiorek w tym temacie :)

jh

Reply to
jh
Marek Dzwonnik

Otwórz pdfy i porównaj nóżki - Nie da rady, popatrz chociażby na linie kwarcu XTAL1 i XTAL2. Pozdrawiam Krzysztof

Reply to
Chris Willow

AT90S8535 został zastąpiony przez ATmega8535 i jego możesz wsadzić zamiast 90S8535. Przy programowaniu zwróć uwagę na fusebity - pojawiły się nowe, których nie miał 90S8535.

Reply to
Adam Dybkowski