alarm satel problem z brakującym sprzętem

witam
w spadku po dziadku dostałem alarm satel. po dogłębnych oględzinach
doszedłem do wniosku ze czegoś brakuje. To co mam to zestaw czujek ruchu
i klawiarurka z diodami satel CA10K sprzęt z 2001roku. Klawiaruka ma
wyjścia 12V, CLK, data, com, z1 z2. nie bardzo mam gdzie podłączyć te
czujki ruchu, syrene.. TAk jakby w tym zestawie brakowało.. alarmu! Co
bym jeszcze musiał dokupić zeby móc uruchomić urządzenie? Koszt odgrywa
kluczową rolę.

Pozdrowienia
ToMasz

Re: alarm satel problem z brakującym sprzętem
W wiadomości:ifdcao$jtr$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl,

brak Ci centrali, coś takiego:

http://allegro.pl/centrala-alarmowa-ca10-satel-i1377683678.html

--
VSS

Re: alarm satel problem z brakującym sprzętem
Ta klawiatura współpracuje też z CA-6 tylko lampki będą źle opisane.

http://allegro.pl/satel-ca-6-p-plyta-glowna-i1377390931.html

Ale ja Ci polecam Esprita. Ma już wbudowane powiadamianie osobiste bez
żadnych syntezerów jakby co.

http://allegro.pl/cent-alarm-esprit-728u-klaw-636led-paradox-i1371747699.html

Komplet za cenę nieco wyższą od płyty CA-6.

PC

Re: alarm satel problem z brakującym sprzętem
W wiadomości:ifdcpd$dgt$ snipped-for-privacy@news.task.gda.pl,

ale ta centrala to jest naprawdę paradoks !

--
VSS

Re: alarm satel problem z brakującym sprzęt em

E tam, 7*8 są w miarę normalne, paradoks to jest Spectra albo Digiplex
(żygipleks) ;)

Mirek.

Re: alarm satel problem z brakującym sprzętem

Nie zgadzam się. Bardzo proste ale niezawodne centrale i nigdy nie zdarzyło
się aby Esprit napukał 10kzł rachunku telefonicznego. Natomiast Satel ca-6 i
10 to niemal norma (przy monitoringu telefonicznym).

Byłem ostatnio na szkoleniu z Imperiala. Miny instalatorów nie pozostawiały
złudzeń. Przekombinowali Paradoxsianie.

PC

Site Timeline