Akumulator w notebooku -- spadek pojemności - Page 2

Re: Akumulator w notebo oku -- spadek pojem ności

zużycia.
nie

Jak rozumiem, wszystkie pomiary przeprowadzasz w tej samej
temperaturze?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

Re: Akumulator w notebooku -- spadek pojemności

"Marcin E. Hamerla" snipped-for-privacy@4ax.com

Nawet nie wiem, jak są dokonywane te pomiary. :)
Wyniki pokazuje program Notebook Hardware Control Personal Edition.

Teraz pokazuje 51%, niedawno (ale po tych 53%) pokazywał 50%.

Bateria miała starczać na 180 minut, starczała na około 120, teraz
starcza na mniej niż jedną godzinę. W ostrym słońcu pisanie jest
trudne i ten czas na niewiele pozwala. Inne notebooki FujitsuSimensa
potrafiły ciągnąć chyba do 6 godzin -- oczywiście nie za śmiesznie
niską cenę, jaką zapłaciłem za ten notebook, ale uznałem, że te
2 godziny to całkiem dużo. :)

Zasilanie to poważny problem -- zwłaszcza w podróży. :) Kolejnym jest brak
powszechnego dostępu do netu. Pierwszy problem został bardzo skutecznie
umniejszony poprzez załadowanie do samochodu przetwornicy z 12 V na 230 V,
natomiast ten drugi nadal jest problemem. W miastach są HotSpoty (w Augustowie
pracuje to bardzo dobrze, w Białymstoku... hm... Miasto mogłoby chyba wyrzucać
pieniądze w inny śmietnik) ale na plażach można chyba jedynie pomarzyć o Monice
i ratowniku. :)

Teraz siedzę w jakimś domku, który na ogrodzeniu ma tablicę sugerującą, iż
internet nie jest tu obcy. :) Wybrałem dom nie dlatego, że zobaczyłem tę
tablicę, ale dlatego, że był po prostu pierwszym w okolicy -- nie zgłaszam
żadnych pretensji, a jedynie zauważam, że niestety nie widzę dookoła ŻADNEJ
aktywnej anteny WiFi... Wioska całkiem duża. :) Chyba każdy dom przeznaczony
turystom. :) Cena wcale nie jest niska. :) Ile? Długie bawełniane spodnie na
cały tydzień -- czyli 7 par takich długich, bawełnianych spodni z wieloma
kieszeniami (w tym jest i kieszeń zamykana na zamek błyskawiczny)... No...
Ale na wsiach jest drożej niż w mieście. :)

--
 19 lipca i 01 sierpnia padły rekordy PEF !!749!!  749*0.859%9,2  749*0.644%9,4
450-600 to (60-80)%   .                         .