Akumulator HPG 12V 7Ah - trwałość

Czy ktos z was ma doswiadczenie z akumulatorami HPG w pracy buforowej?
praca cykliczna w zasadzie zadna, moze kilka razy w roku, pytanie czy
ktos sprawdzal osobiscie te akumulatory i moze powiedziec ile wytrzymuja?

pzdr,
w.

Re: Akumulator HPG 12V 7Ah - trwałość

Zrób sobie podpis w sygnaturce. To jest typowy aku uzywany w centralkach
alarmowych. Eksploatuje sie je zwyczajowo do 10 lat pracy buforowej, choć
nie powiem czy w tym czasie następuje jakas utrata pojemności.

--
Jacek

Re: Akumulator HPG 12V 7Ah - trwałość

Trwałość mocno zależy od temperatury. Ja miałem w ups-ie, który miał w
środku ponad 40C i padły w niecałe 2 lata - dokładnie jak opisane w
dokumentacji. Wcześniej miałem Europower i wytrzymały dłużej, ale wtedy
też ups stał w klimatyzowanej serwerowni.

Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

Site Timeline