Acer - serwis notebooków w okolicy Krakowa?

Czy firma Acer ma jakiś serwis/reprezentanta w okolicy Krakowa
u którego mógłbym skorzystać z naprawy gwarancyjnej laptopa
kupionego w USA?

Zastanawiam się nad kupnem w USA laptopa dla kogoś w PL
i mam tu fajną ofertę laptopa firmy Acer z i3, 4GB ram, 640hdd
za $350 dolarów netto: http://www.frys.com/ads/page11 z okazji
amerykańskiego święta pracy tzw. "Labor Day Sale"...

Dla człowieka w Polsce ważne jest aby działała tam gwarancja
a z tego co widzę na stronie Acera, ich "International Traveler
Warranty" odsyła problemy z Polski do 1 serwisu i  to w Czechach:
http://www.acer.com/worldwide/support/itw_location.htm
Naprawdę nie ma nic w Polsce Acera?

A tak w ogóle to warto za tą cenę (z podatkiem ~$380) kupić
tego laptopa w USA czy ktoś w Polsce może mi sprzedać coś
podobnego za tą samą cenę?

Re: Acer - serwis notebookĂłw w okolicy Krako wa?

Firma Acer Polska ma serwis w ... Czechach... wszelkie serwisy w PL
(kiedys bylo kilka) zostaly zamkniete/zostaly wypowiedziane umowy.

Nie wiem jakie warunki gwarancji obowiazuja dla notebookow kupionych
poza EU - warto zweryfikowac na infolinii Acer.

--
Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl /

Re: Acer - serwis notebookĂłw w okolicy Krako wa?

Konkretnie w Brnie.
W Polsce mają otworzyć we Wrocławiu.

--
Zachu

Re: Acer - serwis notebooków w okolicy Kr akowa?

Jaki to model, bo strona się nie otwiera?

zyga
--
--force --nodeps --all

Re: Acer - serwis notebooków w okolicy Krakowa?
"Zygmunt M. Zarzecki"

W sklepie mówią że to jest Aspire AS5745-6492.

Tu znalazłem więcej danych na jego temat:
http://www.acer.it/ac/en/US/content/model/LX.PTW02.075

Re: Acer - serwis notebooków w okolicy Krakowa?

stronka sie nie otwiera, ale biorac pod uwage ze $380 to jakies
1100, to po uwzglednieniu transportu do polski oraz vatu ktory z
duzym prawdopodobienstwem zaplacisz nie ma sie co bawic skoro
pierwszy z brzegu wiele sie nie rozni od podanych i3, 4GB, 640GB

http://allegro.pl/i1795937821.html

Re: Acer - serwis notebooków w okolicy Krakowa?

Jeśli dam go komuś kto leci do Polski do samolotu to nie zapłacę
ani za wysyłkę ani za VAT.

Dzięki za odzew i wyszukanie podobnej oferty...

Różnice jakie rzucają się w oczy między tym co Ty znalazłeś
a tym na którego ja patrzę to mamy 1340zł a nie 1100zł,
mamy dysk 320GB a nie 640GB i mamy 3G pamięci a nie 4
i ciut wolniejszą wersję procesora i3 (2.40GHz a nie 2.53GHz).

No i z tego co pisze na stronie Allegro - ten laptop nie ma
systemu operacyjnego w tej cenie... I to przekreśla sprawę bo
człowiek któremu to kupuję sam sobie systemu nie zainstaluje.

Plusem oferty jaką Ty znalazłeś to 24 miesięczna gwarancja
w Polsce zamiast "International Travel Warranty" u mnie.

Nie wiem co jeszcze wynika też z różnicy serii Aspire a Travel
Mate - który jest lepszy - nie orientuję się w seriach Acera...

Ile kosztuje w Polsce jakiś Aspire z dyskiem 640GB i 4G ramu?

Re: Acer - serwis notebooków w okolicy Kr akowa?

Skąpca wyłączyli?

zyga
--
--force --nodeps --all