Acer - serwis notebooków w okolicy Krakowa?

Czy firma Acer ma jakiś serwis/reprezentanta w okolicy Krakowa u którego mógłbym skorzystać z naprawy gwarancyjnej laptopa kupionego w USA?

Zastanawiam się nad kupnem w USA laptopa dla kogoś w PL i mam tu fajną ofertę laptopa firmy Acer z i3, 4GB ram, 640hdd za $350 dolarów netto:

z okazji amerykańskiego święta pracy tzw. "Labor Day Sale"...

Dla człowieka w Polsce ważne jest aby działała tam gwarancja a z tego co widzę na stronie Acera, ich "International Traveler Warranty" odsyła problemy z Polski do 1 serwisu i to w Czechach:

ę nie ma nic w Polsce Acera?

A tak w ogóle to warto za tą cenę (z podatkiem ~$380) kupić tego laptopa w USA czy ktoś w Polsce może mi sprzedać coś podobnego za tą samą cenę?

Reply to
Pszemol

Firma Acer Polska ma serwis w ... Czechach... wszelkie serwisy w PL (kiedys bylo kilka) zostaly zamkniete/zostaly wypowiedziane umowy.

Nie wiem jakie warunki gwarancji obowiazuja dla notebookow kupionych poza EU - warto zweryfikowac na infolinii Acer.

Reply to
Rafał Łukawski

Jaki to model, bo strona się nie otwiera?

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

Konkretnie w Brnie. W Polsce mają otworzyć we Wrocławiu.

Reply to
Zachu

W sklepie mówią że to jest Aspire AS5745-6492.

Tu znalazłem więcej danych na jego temat:

Pszemol

stronka sie nie otwiera, ale biorac pod uwage ze $380 to jakies

1100, to po uwzglednieniu transportu do polski oraz vatu ktory z duzym prawdopodobienstwem zaplacisz nie ma sie co bawic skoro pierwszy z brzegu wiele sie nie rozni od podanych i3, 4GB, 640GB

m4rkiz

Jeśli dam go komuś kto leci do Polski do samolotu to nie zapłacę ani za wysyłkę ani za VAT.

Dzięki za odzew i wyszukanie podobnej oferty...

Różnice jakie rzucają się w oczy między tym co Ty znalazłeś a tym na którego ja patrzę to mamy 1340zł a nie 1100zł, mamy dysk 320GB a nie 640GB i mamy 3G pamięci a nie 4 i ciut wolniejszą wersję procesora i3 (2.40GHz a nie 2.53GHz).

No i z tego co pisze na stronie Allegro - ten laptop nie ma systemu operacyjnego w tej cenie... I to przekreśla sprawę bo człowiek któremu to kupuję sam sobie systemu nie zainstaluje.

Plusem oferty jaką Ty znalazłeś to 24 miesięczna gwarancja w Polsce zamiast "International Travel Warranty" u mnie.

Nie wiem co jeszcze wynika też z różnicy serii Aspire a Travel Mate - który jest lepszy - nie orientuję się w seriach Acera...

Ile kosztuje w Polsce jakiś Aspire z dyskiem 640GB i 4G ramu?

Reply to
Pszemol

Skąpca wyłączyli?

zyga