Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

LM7805 i zasilania 5V
Witam, Zrobiłem układ, który musi być zasilany 5V, ale nie miałem skąd ukraść tych 5V więc zastosowałem LM7805 i robiłem 5V z 12V. Teraz jednak mam skąd "ukraść" 5V i w sumie ten...
7
7

skąpstwo telewizyjne
Czyli jak uczynić kabel EURO dwukierunkowym. Obrazek może wszystko wyjaśni. zrobić to przełączanie automatycznie chociaż po jednej stronie (komputera)? Jak odseparować Kartę TV od karty Graf?...

1wire - oprogramowanie PC
czy istnieje jakieś oprogramowanie dla PC które bedzie odbierać dane z 1wire? i tam za pomocą różnych skryptów czy innych procedur obsługiwać dane wejściowe lub wyjściowe? Czyli coś jak...
55
55

Wyłącznik, programator czasowy tygodniowy LCD - wt
Wygrzebałem z szuflady taki wyłącznik-programator czasowy "Masterclear" niestety brak instrukcji jak go ustawić. Widzę, że pełno podobnych jest na allegro. Czy posiada ktoś do niego...
2
2

Co się stało z www.ecclab.com
Witam. Jak w temacie, od jakiegoś czasu nie można wejść na tą stronke. Wiecie coś na ten temat?? Pozdrawiam.
1
1

Jak podlaczyc?
Witam! Jak podlaczyc cos takiego na stale w samochodzie? 12-24V Wyjscie 5V Akumulatorek 3.7V W instrukcji jest napisane, ze mozna to podlaczyc przez USB. Probowalem podlaczyc kabel USB z najmniejsza...
2
2

Skoro w Poznaniu nie bardzo ... [help]
hello, poszukujê na gwa³t (a raczej do wsadzenia w podstawkê :)) uk³adu 68C681 albo MC68681 (podwójny UART) , je¶li kto¶ zaposiadowywuje owo cudo w Warszawie albo okolicy i chcia³by siê go...
2
2

elektryczne karnisze
Cześć, Ilość okien mi wzrośnie, a chęci do ich codziennej obsługi nie przybywa ;( Jest już na rynku oferta karniszy elektrycznych, tylko cena jest ciągle dla wyższej kadry kierowniczej i to...
1
1

SPI w 89s8252
Chcê pogadaæ miêdzy dwoma prockami. Siedzê ju¿ nie wiem ile i za cholerê nie mogê nic odebraæ ani wys³aæ z procka. Porty sprawdzone 100x i dzia³aj± ale sprztêtowo nie chc±. Przerwanie...
4
4

Zadania do rozwi?zania
Mamkłpoty z "kilkoma zadaniami" z podstaw elektrotechniki (elektroniki). Proszę o pomoc. Zadania prześlę na priva. Pozdrawiam :-)

Re: Spadek napi?cia na oporniku
Czyli, że jeżeli chcę zasilić diodę LED o parametrach: 2V 100mA, to mam użyć właśnie opornika 100 Om, dobrze rozumiem? Bo z tego, co wiem, do diody LED zazwyczaj nie zmieniają ilości...
3
3

Spadek napi?cia na oporniku
Miałem ostatnio na fizyce o opornikach i o prądzie, ale... mało z tego rozumiem, jak to zastosować w praktyce. Jaki opornik trzeba zastosować, aby obniżyć napięcie z 12V do 2V i żeby...
6
6

eyePower AAA 1450mAh - sprawdziłem sobie na BC900
Witam. Ktoś kupił komplecik 4 sztuki AAA eyepower 1450mAh z ładowarką. Ładowarka EPR-320 na 4 sztuki, ładuje po 2, w środku maleńka przetworniczka i scalaczek firmy ST o nabitym numerku...

Pendrive, ktory dziala z przewodem 3m (i dziala stabilnie)
Witam, Poszukuje pamieci (w zasadzie jakiejkolwiek, nie musi byc to flash), ktora spelnia nastepujace zalozenia: - dziala stabilnie na przewodzie 3m - zasilanie z laptopa (pobor pradu ok. 100mA) -...
12
12

at89s8253
witam. uzywam tego programatora (zl7prg) i softu: kilka lat toto juz ma i zastanawiam sie czy mimo, ze nie ma w spisie procesorow at89s8253, to czy da rade zaprogramowac 12k danych tak jak ma at89s53,...
3
3