Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Małe ogniwa słoneczne - gdzie kupić
Witam ! Poszukuję małych ogniw słonecznych np. o napięciu 4.8V i mocy 0.3W. Czy ktoś może wie gdzie to można kupić w rozsądnej cenie w ilości np. 100 szt. Paweł
2
2

Pilot do PC
Pomó¿cie, bo mnie zaraz trafi. W necie, na elektrodzie i gdzie tylko by nie spojrzeæ materia³ów na ten temat jest masa i wydawaæ by siê mog³o, ¿e rzecz jest do zrobienia w przerwie miêdzy...
30
30

Re: zasilacz impulsowy 3f a 1f - jak pod?aczyc?
nie, nie pomogloby. NIe chodzi o ilosc faz, a o napiecie PP.

Re: Mam pomys? na oswietlenie sufitu
Jak chcesz mieć biel - użyj po prostu białych z temperaturą barwową 3000K do 4500K. Odradzam stosowanie białych zimnych chyba że do prosektorium. Dla ciekawego efektu zrób wewnętrzne obrzeże...

Kabel skretka CAT5e / STP na metry - gdzie kupic ?
Witam Gdzie moge kupic skretke w ekranie (kazda para w osobnym) na metry najlepiej w Krakowie. Obdzwonilem na razie z 10 sklepow i kazdy oferuje cala szpulke a ja potrzebuje do testu ok. 30 m
4
4

AVR eclipse problem
Witam Pracuję w środowisku eclipse z winavr. Mam nastepujący problem chcę napisać sobie bootloader i chciałbym ustawic jakis obszar pamięci oraz np pisac program w assemblerze dla samego...
1
1

trynitron uszkodzenie
Witam Napalilem siê na monitor; mo¿e byæ to nie namagnesowanie, a uszkodzenie mechaniczne wewnatrz kineskopu ? W³odek
8
8

Wyswietlacz LCD do Gigaset E45
Witam grupe Mam pytanie do obeznanych z tematem, czy wyswietlacze do telefonow DECT (tutaj konkretnie do Siemens Gigaset E45) sa do kupienia na rynku, nie wliczajac oczywiscie autoryzowanych serwisow?...

AT91SAM7S wyjście PCK
Witam ! AT91SAM7S ma trzy wyjścia PCK. W dokumentacji nie mogę znaleźć informacji na temat ograniczeń częstotliwości sygnału jaki można wypuścić na tych wyprowadzeniach. Czy należy...
1
1

Mam pomysł na oswietlenie sufitu
Co sadzicie o czyms takim: Kupic w miare kompatybilnie swiecace diody led w trzech kolorach żółtym, niebieskim i czerwonym. Nie musza to wcale byc jakies bardzo mocno swiecace diody wazne aby byly...
32
32

Końcówki mocy do SONY VSX 505 rds
Witam. Gdzie mogę kupić końcówki mocy do Sony VSX 505 RDS ew. jakieś zamienniki? Pozdrawiam
3
3

L-on do apatatu fotograficznego
Witam poszukuje akumulatora Li-on o wymiarach 16,5x48,5 . Niestety na akumulatorze nie ma oznaczeń . Aku ma oznaczenia NP-80 na allegro maja tylko stare i niesprawne . Marek S
7
7

Attiny2313 problem
Gdzie moze lezec problem z niewzbudzaniem sie generatora na kwarcu 10MHz w Attiny2313? Kwarc dobry. Czy moze lezec wina po stronie FUSE Bitow?? Uklad chodzi ale wzbudza sie samoistnie gdzie w...
10
10

Re: zasilacz impulsowy 3f a 1f - jak pod³aczyc?
no to i tak podlacz L1=L L3=N, a L2 wedle humoru - L albo N.

Tuner Tv na Express Card
Witam! Szukam jakiegos dobrego tunera tv na gniazdo expresscard, najlepiej format zapisu divx (albo jakis co malo zajmuje i jakosc srednia), dobra obsluga analogowej tv, cyfrowa jest mi obojetna (i...
2
2