Irritante hoge pieptoon in de tuin door kattenverjager

http://www.rijnmond.nl/nieuws/06-10-2009/irritante-piep-verjaagt-katten-uit-
tuin

Ook hier ervaring in ga naar hoge pieptoon forum http://mosquito.forum2go.nl

Re: Irritante hoge pieptoon in de tuin door kattenverjager

Begin je nu ook al hier met je getroll?

--
Lies, damned lies and statistics

Re: Irritante hoge pieptoon in de tuin door kattenverjager

Effe serieus: Ik liep begin dit jaar langs een voortuin met een
kattenverjager. Ik heb nog een flinke tijd last gehad van de piep. Zo
gek is het niet om erover te klagen!

--
Failure does not prove something is impossible, failure simply
indicates you are not using the right tools...

Dit is iets totaal anders, hier gaat het om een Vollidiot die maar
eindeloos zit te trollen in allerlei nieuwsgroepen en forums.

--
Lies, damned lies and statistics

Site Timeline