Gezocht aansluitkabel voor DAP 6040 versterker naar DCC821 Philips radio

Hallo,

Ik heb een Philips radio DCC821, waar ik een versterker DAP 6040 op wil aan
sluiten.
Hiervoor heb ik kabel EA 6197 nodig, dat is een stekker die achter in de radio
komt. Weet iemand waar ik die kan vinden?

Re: Gezocht aansluitkabel voor DAP 6040 versterker naar DCC821 Philips radio
sluiten.
komt. Weet iemand waar ik die kan vinden?

Probeer een automaterialenzaak.
Het ding is wel antiek toch??

Upload eens de pin layout/duidelijke foto van de aansluiting, misschien
is het een nog steeds gebruikte aansluiting die ook op andere radio's
gebruikt werd, of nog steeds wordt.

Site Timeline