VGA til RCA

Hvor finder jeg benforbindelserne på et VGA stik ??

Og hvordan forbinder man en tft monitor med RCA stik til et VGA stik ?

--
Denne mail er chekket med
Norton Antivirus 2004.

Med venlig hilsen
Lasse Tolderlund Jørgensen
joerlund@stofanet.dk
Reply to
LazyBoy

LazyBoy skriver:

RCA stik ? Mener du phono bøsninger ?

For kendere, er det to betegnelser for det samme stik.

/hauge

Reply to
Hauge

Heldigvis fandt LazyBoy tastaturet og skrev i news:413622ee$0$13845$ snipped-for-privacy@nntp05.dk.telia.net:

vil jeg mene

/carsten

Reply to
Carsten Holck

Hauge skriver:

Netop, så det ville være rart at vide, hvilken indgangstype det er (composite, RGB, component kan alle bruge phonostik).

Det kommer an på hvilket signal din monitor forventer at få ind på RCA stikket.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.
Reply to
Sune Salminen

Det var så ikke det du spurgte om ;)

/Hauge

Reply to
Hauge

Hauge skriver:

I know, men det var et led i en længere spørgeprocess.

KLaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Woow, så var det da godt at der ikke var 7 ting at være i tvivl om, så ville tråden nå omkring 200-300 indlæg, inden du fik de svar du skulle have, for at kunne svare ;)

/Hauge

Reply to
Hauge

Hauge skriver:

LOL

"Carsten Holck skrev i en meddelelse

Jeg forstår ikke rigtig de manges facination for HardWare Book på sunsite !? den er ustabil når der findes sider som denne

- Venlig Hilsen Michael Meidahl Jensen

Email snipped-for-privacy@SPAMFRItidsfaktoren.dk (Fjern SPAMFRI)

Reply to
Michael Meidahl Jensen

Nå, virker altid her ved mig, og så den en del nemmere bare lige at huske, end din uhasålanglink.html.

Så er det jo rart, at der findes så vidende personer som dig, der vil delagtiggøre sin viden med pøblen ;o)

/Hauge

Reply to
Hauge

Michael Meidahl Jensen skriver:

Ustabil ??

Jeg har endnu aldrig oplevet at den ikke har svaret....

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse

Det kan da også være jeg tager fejl eller bare flipper syntes jeg har klikket på den ofte uden svar.......... der findes forresten en anden også

Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen
 www.Tidsfaktoren.dk  Email mmj@SPAMFRItidsfaktoren.dk  (Fjern SPAMFRI)
Reply to
Michael Meidahl Jensen

Michael Meidahl Jensen skriver:

Som sagt, aldrig oplevet.

Den samme blot ikke på et mirror i Danmark (Sunsite serveren står på AUC svjh og er dermed hurtig som en i hel...)

nu gider jeg altså ikke mere se på dine tåbelige bemærkninger, i alle de nyhedsgrupper du befinder dig i - jeg har aldrig set noget konstruktivt fra din side, kun dumme bemærkninger.

*PLONK* - og jeg kan kun opfordre andre til det samme! - få dig et liv!

René

Reply to
René O. Nielsen

Nej, du forstår vel ikke konstruktive bemærkninger. Men hvad blander du dig her i gruppen for, for du har da slet intet skrevet her i gruppen de sidste 3-4 mdr. i hvert fald, og det første du lukker ud er PLONK, hvos seriøst kan du så tages nu?

Fint, har heller ikke meget at fortælle en klovn som dig.

Det får du nok ikke meget held med.

Ok, og det er du den rette til at fortælle? FUT: mudder

/Hauge

Reply to
Hauge

"René O. Nielsen" skrev i en meddelelse

fra

Nu lage jeg mærke til at der var en smily bage Hauge's bemærkning i hans indlæg til mig så jeg tager det ikke så tungt, Hauge kan være både konstruktiv og hjælpsom , men også hård og ubarmhjertig i sin kritik af andre !,men der er på den anden side heller ikke ingen tvil om at han er pisse dygtig på mange områder

mit indlæg som avføder Hauges svar ,var ment som en hjælp til de mange der spørger om kabel forbindelser der er mange tråde om det emne, mit åhh så lange link er faktisk rigtig godt for mange genveje er samlet på et sted ,og jeg tror ikke siden er kendt af så mange men jeg håber da ikke at jeg virker overlegen eller som om jeg ser ned på nogen, tag det med et smil , her er lidt at smile af

der går rygter på usenet om at Hauge er en kvinde ! så det må være Lotte Heise der skriver under synonym :o)

Hauge har nu bevist at mandlig PMS virkelig findes :o)

Hauge det klassiske eksempel på alt for tidligt senildemens :o)

Hauge ..... fast skribent i dk.admin.netikette :o)

kan du se hvor nemt det er ? fik jeg dig til at smile

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen
 www.Tidsfaktoren.dk  Email mmj@SPAMFRItidsfaktoren.dk  (Fjern SPAMFRI)
Reply to
Michael Meidahl Jensen

Hejsa Michael Meidahl Jensen wrote: Snip et ret morsomt indlæg ;O)

Hyggeligt efter en aften i Århus festuge..

/Hauge

Reply to
Hauge

Vil bare tilføje at de danske nyhedsgrupper efter min mening mangler 'personlighed'. Der er for mange mennesker der opfører sig som robotter, og for mange der går op i regler på en kedelig og dræbende måde. Tak til Hauge for at bidrage med menneskelige indlæg.

Gør Usenet kedeligere, PLONK en original.

:-)

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk