VGA til RCA

Hvor finder jeg benforbindelserne på et VGA stik ??

Og hvordan forbinder man en tft monitor med RCA stik  til et VGA stik ?

--
Denne mail er chekket med
Norton Antivirus 2004.

Re: VGA til RCA

http://hwb.sunsite.dk /

RCA stik ?
Mener du phono bøsninger ?

Re: VGA til RCA
Hejsa

For kendere, er det to betegnelser for det samme stik.

/hauge

Re: VGA til RCA

Netop, så det ville være rart at vide, hvilken indgangstype det er
(composite, RGB, component kan alle bruge phonostik).

Re: VGA til RCA
Hejsa

Det var så ikke det du spurgte om ;)

/Hauge

Re: VGA til RCA

I know, men det var et led i en længere spørgeprocess.

KLaus
Re: VGA til RCA
Hejsa

Woow, så var det da godt at der ikke var 7 ting at være i tvivl om, så ville
tråden nå omkring 200-300 indlæg, inden du fik de svar du skulle have, for
at kunne svare ;)

/Hauge

Re: VGA til RCA

LOL

Re: VGA til RCA

http://hwb.sunsite.dk vil jeg mene

/carsten

Re: VGA til RCA

Jeg forstår ikke rigtig de manges facination for HardWare Book på sunsite !?
den er ustabil
når der findes sider som denne
http://users.telenet.be/educypedia/electronics/cabling.htm

-
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen
 www.Tidsfaktoren.dk  Email snipped-for-privacy@SPAMFRItidsfaktoren.dk  (Fjern SPAMFRI)

Re: VGA til RCA
Hejsa

Nå, virker altid her ved mig, og så den en del nemmere bare lige at huske,
end din uhasålanglink.html.

Så er det jo rart, at der findes så vidende personer som dig, der vil
delagtiggøre sin viden med pøblen ;o)

/Hauge

Re: VGA til RCA

nu gider jeg altså ikke mere se på dine tåbelige bemærkninger, i alle de
nyhedsgrupper du befinder dig i - jeg har aldrig set noget konstruktivt fra
din side, kun dumme bemærkninger.

*PLONK* - og jeg kan kun opfordre andre til det samme! - få dig et liv!

René

Re: VGA til RCA
Hejsa

Nej, du forstår vel ikke konstruktive bemærkninger.
Men hvad blander du dig her i gruppen for, for du har da slet intet skrevet
her i gruppen de sidste 3-4 mdr. i hvert fald, og det første du lukker ud er
PLONK, hvos seriøst kan du så tages nu?

Fint, har heller ikke meget at fortælle en klovn som dig.

Det får du nok ikke meget held med.

Ok, og det er du den rette til at fortælle?
FUT: mudder

/Hauge

Re: VGA til RCA

fra

Nu lage jeg mærke til at der var en smily bage Hauge's
bemærkning i hans indlæg til mig
så jeg tager det ikke så tungt, Hauge kan være både konstruktiv og hjælpsom
, men også hård og ubarmhjertig
i sin kritik af andre !,men der er på den anden side heller
ikke ingen tvil om at han er pisse dygtig på mange områder

mit indlæg som avføder Hauges svar ,var ment som en hjælp til de mange der
spørger om kabel forbindelser
der er mange tråde om det emne, mit åhh så lange link
er faktisk rigtig godt for mange genveje er samlet på et sted ,og jeg tror
ikke siden er kendt af så mange
men jeg håber da ikke at jeg virker overlegen eller
som om jeg ser ned på nogen,
tag det med et smil , her er lidt at smile af

der går rygter på usenet om at Hauge er en kvinde !
så det må være Lotte Heise der skriver under synonym :o)

Hauge har nu bevist at mandlig PMS virkelig findes :o)

Hauge det klassiske eksempel på alt for tidligt senildemens :o)

Hauge ..... fast skribent i dk.admin.netikette :o)

kan du se hvor nemt det er ? fik jeg dig til at smile

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Hyggeligt efter en aften i Århus festuge..

/Hauge

Re: VGA til RCA

Vil bare tilføje at de danske nyhedsgrupper efter min mening mangler
'personlighed'.
Der er for mange mennesker der opfører sig som robotter, og for mange
der går op i regler på en kedelig og dræbende måde.
Tak til Hauge for at bidrage med menneskelige indlæg.

Gør Usenet kedeligere, PLONK en original.

:-)

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Re: VGA til RCA
hjælpsom

Ja nu ved jeg jo ikke om Hauge har svaret på mit indlæg, og jeg er nu
egentlig også temmelig ligeglad, men at påstå at han er konstruktiv og
hjælpsom - du må være hans mor! - brug ti minutter med google, og se alle
hans "konstruktive" svar, jeg har endnu til gode at finde bare et. PMS
blandt mænd, måske, men jeg tror nu ikke der gemmer sig en mand bag
synonymet, snarere en "det er samfundets skyld" klovn, der  tidligere sad
med sin walkie og råbte "går denne her ud" i håb om lidt opmærksomhed,
senere har han nok taget et C certificat, så han kunne bidrage med sin viden
på 2 meteren - og nu er det alle nyhedsgrupperne det skal gå ud over. Det er
sgu lidt ærgeligt, at hver gang der er en der forsøger at hjælpe en anden,
så kommer der et eller andet letkøbt og gammelklogt svar fra "Hauge" - ja
han vil ikke engang være sit eget navn bekendt, han har ikkert også både
hemmeligt nummer, og alarm i sin campingvogn.

René

Re: VGA til RCA
Hejsa

Nævn mig bare eeeeeen grund til at man ikke skulle have hemmeligt nummer!
Campingvogn ??? Pftt.... Hahahahahaha

Mvh
Martin

Re: VGA til RCA
Hejsa

Snip en masse afføring.

Jeg forstår egentligt ikke at jeg ikke er sat i dit killfilter, når jeg er
så forfærdelig, eller også er du selv en taber, der er så dum at du ikke kan
finde ud af det.

Men ok, jeg er ret ligeglad med hvad du mener, da du heller ikke kommer med
konstruktive indlæg, jeg kan kun se dit hysteriske indlæg her i gruppen.
Sååeehh..
Men du kan jo heller ikke finde ud af at fut'e til mudder, nu da det er
mudder du lukker ud, som egentligt er det eneste du har lukket ud her.

/Hauge

Re: VGA til RCA

Ustabil ??

Jeg har endnu aldrig oplevet at den ikke har svaret....