Varmelegeme til ætsekar.

Nogen der ved, hvor jeg finder et varmelegeme til mit ætsekar.
Det gamle varmelegeme valgte at stå af.
Jeg har lagt et billede af det gamle i dk.binaer, under: Varmelegeme til
ætsekar.

Data på varmelegemet:
Længde: ca 300 mm
Diameter: 10 mm
Effekt: 150 W

Der er ikke behov for termostat, da den er i karret.

--
mvh Uffe

Re: Varmelegeme til ætsekar.

Den første tanke der slog mig var: Akvarie (varmelegeme). Men jeg ved ikke
hvor høj effekt man kan få dem i, og akvarieudstyr koster vist osse kassen.
Mit bedste bud.

mvh
Ebbe

Re: Varmelegeme til ætsekar.

Jeg bruger et billigt akvarie varmeelement

Bo //

Re: Varmelegeme til ætsekar.

Nu har jeg ikke lige set dit billede, men jeg bruger som en del andre et
varmelegeme til akvariebrug.. Mit er vist et 200W med indbygget
termostat..... Kostede såvidt jeg husker under 200 slag hos den lokale
dyrehandler... Det er eftersigende ikke mærkevarer, men hvad ved jeg om
akvarie-udstyr? :-)

/peter

Site Timeline