Vand i I Pod??

Hej.

Lige et lille ?, som kræver et hurtigt svar. Min datter har tabt sin I
Pod i toilettet ( Det var ikke lige benyttet :-) ) Vi har nu rystet det
værste vand ud, og lagt den til tørre på en radiator. Hun forsøgte som
førstehjælp at tørre den af, men kom derved til at tænde den. Den
startede kort op og gik så ud. Den er nu ikke til at få i live igen.Er
der noget andet end radiatoren at gøre?

Fik det råd i dk.privat.marked.radio+hifi, at jeg skal tage batteriet
ud. Hvordan gør man lige det?
Jeg har ingen manual til dimsen og pigen er fartet afsted i nattelivet
med veninderne.

Venligst Lars Christensen

Re: Vand i I Pod??

Den skal adskilles oge gennemskylles med destilleret vand, der må ikke
være strøm på.

Derefter skal den tørres.

Pas, er en sådan "dims" med indbygget batteri ?
Jeg troede at man kan skifte batteri i den.