Uskadeligt stød. Hvordan ???

Hvis man forestiller sig man ville gøre sin Playstation lidt mere livagtig
end bare lidt rysteri i håndtaget, og vil indbygge en form for elektrisk
stød på spilleren, kan det mon så lade sig gøre?

Jeg ved man kan få nogle "Butterfly" massagetingester, som ved hjælp af
strøm får musklerne til at reagere. Men hvad skal man gøre hvis man kun vil
have fat i "huden". Dvs. den skal jo ikke få musklerne til at trække sig
sammen, men skal bare virke irriterende, uden at gøre rigtig ondt.

Jeg ved at hvis man kun vil have fat i huden, skal elektroderen sidde
tættere end de apparater som går ind og påvirker musklerne. Men jeg aner
ikke hvad der skal til af strøm og spænding.

Hvad mener I? Hvordan laver man et uskadeligt, men dog kraftigt generende
stød?

pft
Kåre

Re: Uskadeligt stød. Hvordan ???

Der findes forskelligt legetøj som giver meget svage stød, prøv at kigge
på et af dem, f.eks.:
http://www.gadgets.dk/product_info.php?products_id45%9

Tricket er vist at lave stød med omkring 50Hz for at simulere
netfrekvensen, det er meget forstyrrende for os der har haft fat på en
fase på et tidspunkt:)

--
  Flemming Frandsen aka. Dion of Swamp http://dion.swamp.dk

Re: Uskadeligt stød. Hvordan ???
  Flemming Frandsen aka. Dion of Swamp http://dion.swamp.dk

Rigtig godt link! Lige hvad jeg havde håbet på

Tak for det
Kåre

Re: Uskadeligt stød. Hvordan ???
Søg efter TENS unit på google