USB til PS2?

Findes der en adapter der kan lave et PS2 keyboard om til USB ? Mine to
PC'er skal dele keyboard og skærm, jeg har en KVM switch men den ene PC har
PS2 og den anden har kun USB til keyboard og mus!  Måske findes der en
switch som kan acceptere både PS2 og USB?

Re: USB til PS2?

http://www.avxperten.dk/adaptere/pc-adapter/ps2-til-usb-adapter.asp

mvh
JBH

Re: USB til PS2?

  Lige hvad jeg søgte, tak

Re: USB til PS2?
Den 10.06.2010 20:20, skreiv RK:

Sonnen min har løst en liknende oppgave for meg. Jeg har "remote
kommando" av PCnr2 over lokalnettet. Det krever min. WIN2K.

Jeg tror denne gruppen er lite hensiktsmessig for behovet ditt.

HM

Re: USB til PS2?

Man kan også bruge VNC, så dur det også på gamle versioner.
Så er man fri for at have adgangskode på Windows.
Og man styre sin pc over mobiltelefonen, hvis man synes
det er sagen (kræver at man har en mobil hvor man kan installere
en VNC-klient)

Re: USB til PS2?

Man kan køre remote desktop på en XP home. Den er hurtigere end VNC.